רעיונות מדליקים ליום האהבה

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

הוא אוהב אותה והיא אותו. זה נחמד. זה נחמד. כך מתחיל אחד השירים הידועים של "החברים של נטאשה", שכמו להקות אחרות, בחרה את האהבה לנושא מרכזי מאד בשיר שלה ובהרבה שירים אחרים. ואכן, כשמדברים על אהבה, אי אפשר שלא להזכיר גם את יום האהבה, אותו יום בשנה שהוא תירוץ לפנק, לשמח ולהפתיע את בן או בת הזוג. יש לא מעט דרכים לעשות את זה ורעיונות מדליקים, שיכולים להתאים ליום המיוחד והחשוב. אותו יום שאסור לנו לשכוח. זקוקים לכמה כאלה כדי לבחור את זה שיתאים לכם וישמח את בחיר או בחירת לבכם? הנה הם:

סוסוף שבוע מפנק בצימר מרוחק

זהו אולי הרעיון הנדוש ביותר, אך גם האהוב והפופולארי ביותר. סופ"ש מפנק בצימר מרוחק לא חייב להיות סטנדרטי, ובייחוד כשמזמינים אותו לכבוד יום האהבה. אם מתכננים, למשל, לצאת לסוף שבוע מפנק בצימר ברמת הגולן, אפשר לדאוג להזמין גם פעילויות מהנות המתאימות גם למזג האוויר. למשל, רכיבה על סוסים, ביקור ביקבים, טיול בפארקים לאומיים, טיול ג'יפים ועוד.

קיר צבעוני של בלונים

קשה לחשוב על דבר שהוא יותר משמח, מרגע וגם מפתיע מאשר קיר בלונים מושקע. אם אתם רוצים להפתיע את בת הזוג שלכם, אם אתן רוצות להפתיע את בן הזוג, הזמינו להם בלונים צבעוניים ויפים מכל מיני סוגים, צורות ועיצובים וקשטו איתם את אחד מקירות הבית. זו תהיה, ללא ספק, הפתעה בלתי רגילה וגם כזו שתיזכר לאורך שנים!

ארוחת שף פרטית

אוכל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו וכשמדובר באהבה הוא נוכח יותר מתמיד. רעיון נוסף לחגוג יחדיו את יום האהבה כולל הזמנה של שף פרטי לבית, כדי שיבשל ארוחה. ארוחת שף פרטי היא הזדמנות ליהנות מזמן איכות משותף עם בן או בת הזוג, לאכול אוכל מצוין מבלי לדאוג לדבר ולהיחשף גם למנות מיוחדות. השפים מגיעים ישירות אל בית הלקוח, מביאים אתם את כל הציוד הנדרש, הכלים, חומרי הגלם ועוד ומבשלים בו במקום את הארוחה, המוגשת לבני הזוג מיד כשהיא מוכנה.

אלבום תמונות דיגיטלי משותף

לאורך השנים אנו צוברים לא מעט תמונות, שרבות מהן הן תמונות זוגיות. הכנת אלבום תמונות דיגיטלי הוא מתנה קסומה לאהובים עלינו ודרך להזכיר רגעים נשכחים ורחוקים. אפשר ליצור את האלבום הזה לבד ואפשר גם להזמין אותו מהעוסקים בכך. אם רוצים להשקיע עוד קצת, אפשר גם להדפיס בגדול את אחת התמונות או אולי להדפיס בקטן ולמסגר אותה.

תכשיט זה תמיד טוב

אז, נכון, תכשיט הוא מתנה שתמיד תתאים ולכל אירוע שקשור באהבה, אך אם אתם מחפשים מתנה שהיא באמת מדליקה, תכשיט שעליו חרוטים שמות שניכם, יהיה ללא ספק הפתעה בלתי רגילה. זו יכולה להיות טבעת, שרשרת יפה עם תליון או צמיד מושקע.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?