רעיונות למתנה קטנה מכל הלב

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

מקום עבודה יכול להיות כמו בית שני עבור העובד, כמו בבית נוצרת שגרה יומית, כמו בבית ישנן מטלות חשובות שיש לבצע ובחלק ממקומות העבודה, כמו בבית יש משפחה. האלמנטים החשובים באמת שיוצרים את תחושת הבית במקום העבודה קשורים ביחסי האנוש הטובים והאמפטיה בין העובדים בדרגים השונים לרבות דרגי הניהול וכן, תשומת הלב הקטנה שמקבל העובד בחגים ואירועים שונים. אחד הדברים האהובים על העובדים שאינו מצריך הוצאה גדולה הוא מתנה צנועה לכל עובד אם בחגים ואם כאות הערכה לפועלו.

אתגר המתנה

ישנן חברות רבות שעוסקות בשיווק מתנות לעובדים אבל זה לא קל עבור מנהלת משאבי אנוש או מנכ"ל החברה להחליט באיזו מתנה לבחור. מצד אחד קיים רצון אמיתי לתת לעובד תשורה שתעשה לו טוב על הנשמה ומצד שני, מבקש חשב החברה למצוא מתנות לעובדים עד 20 ש"ח. הצורך לשלב בין שני הרצונות המאוד שונים זה מזה מהווה אתגר לא קטן עבור הקניין.

מתנה אישית קטנה – חכמה גדולה

אני מניח שכל מנהל יודע שלבחור מתנה לעובד בעלות נמוכה מבלי להשקיע מחשבה מעמיקה בעניין, לא ישיג את המטרה לשמה היא ניתנת. מנהלי חברות בוודאי מודעים לכך שעובד מרוצה הוא עובד חרוץ יותר, נאמן יותר ואמין יותר. אחת המטרות לשמה חברות קונות מתנות לעובדים היא מתן התחושה שדואגים לך ומפנקים אותך, הדרך לעשות זאת היא, לתת לעובד הרגשה שקנו לו מתנה אישית שהושקעה בה מחשבה. כך תושג המטרה שהציבה לעצמה הנהלת החברה בכל הקשור לקשר שלה עם העובד ורצונה לראות עובד שמח, חרוץ ויעיל.

החיבור בין החברה לליבו של העובד דרך המתנה האישית

החכמה הגדולה בכל הקשור לבחירת המתנות לעובדים הנה לדעת לעשות את החיבור בין החברה, כל מה שהיא מייצגת והתחום בו היא עוסקת, לבין ליבו של העובד והצורך שלו להרגיש מוערך. לדוגמא – חברה שעוסקת במתן שירותי תקשורת יכולה לתת לכל עובד מגן אחורי למכשיר הנייד שלו, הרי לכל אחד יש טלפון נייד שעליו הוא שומר. כל מה שיש לעשות הוא לשלוח מייל לכל עובדי החברה ולבקש לדעת את סוג המכשיר הנייד שלהם וזאת כדי לדעת כמה כיסויים יש לרכוש מכל סוג. נכון, זה מעט יותר מורכב מסתם לקנות מתנה אולם, בדרך לא מאוד מסובכת שמשאירה את החברה ביעדי העלות של עד 20 ₪ למתנה, ירגישו העובדים שהם קיבלו מתנה אישית מההנהלה מה שייצר בקרבם בדיוק את ההרגשה שמנהלי החברה בקשו להשיג.

רעיונות נוספים למתנות לעובדים

להלן מספר אפשרויות למתנות לעובדים בתקציב של עד 20 ש"ח –

עציץ קקטוס קטן, עציץ פרחים קטן, מתקן להנחת טלפון נייד, כוס תרמית אקולוגית, פותחן בקבוק יין מעוצב, שעון רטרו לשולחן עבודה, בקבוק שתיה לטיולים, מנורת קליפס לקריאה ועוד.

אמירת תודה

כולנו בני אדם ואין אדם שלא אוהב לקבל תשורה כאמירת תודה לפעילותו, אין אדם שלא זקוק מידי פעם לתפיחה על השכם ולכן, מומלץ מעת לעת לקנות מתנה אישית לכל עובד.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?