קשת בלונים – לכל סוגי האירועים

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

כאשר אנשים מתכננים אירוע הם בדרך כלל מעוניינים להפוך אותו לאירוע מדהים שהאורחים יזכרו גם זמן רב לאחר שהוא יסתיים. פעמים רבות, מפיקי ומארגני אירועים בוחרים להשתמש בבלונים ולעצב את האירוע שלהם בעזרת סידורי בלונים מיוחדים ומרשימים שישדרגו את האירוע. עיצובי הבלונים השונים ירשימו את כל האורחים מכל הגילאים, יעניקו להם חווית ילדות מאושרת ויוסיפו צבע ואור לעיצוב האולם. ניתן למצוא באתר עיצובי בלונים שונים ומגוונים שיאירו ויוסיפו לאירוע שלכם המון.  

אחד מסידורי הבלונים המוצלחים והמבוקשים ביותר הוא סידור של קשת בלונים. קשת בלונים צבעונית מוסיפה ומשדרגת כל אירוע פשוט לאירוע מושקע ומרשים. ניתן להציב את קשת הבלונים בכניסה לאולם, לחדר, לחנות או לבית ספר וכך ליצור אווירה חגיגית והרגשה טובה.

כיצד תבחרו את קשת הבלונים המושלמת לאירוע שלכם?

הצבת קשת בלונים בכניסה לאירוע דורשת הרבה השקעה וחשיבה על הנושא. כאשר אתם בוחרים את הקשת המושלמת עבור האירוע שלכם עליכם לשים לב לפרמטרים הבאים:

  • צבע הבלונים: טרם בחירת הקשת לאירוע, עליכם לבדוק שצבעי הבלונים על הקשת מתאימים לעיצוב האולם. בדיקה זו חשובה ומשמעותית מאוד משום שהעיצוב וההתאמה של הצבעים משפיעים על התדמית והרושם שהאורחים מקבלים.
  • צורת הקשת: לאחר שבחרתם את צבע הקשת שמתאים לכם, עליכם לבחור צורה שמתאימה לכם ולדרישות שלכם מהאירוע. באתר תמצאו מגוון קשתות מסוגים וצורות שונות. ניתן להוסיף בלוני אותיות או בלוני מספרים לקשת.
  • גודל הקשת: טרם קניית קשת הבלונים יש לוודא שגודל הקשת מתאים לגודל האולם בו תציבו אותה.
  • התאמה לאירוע: ניתן לקנות קשתות בלונים בהתאמה אישית לאירוע ולמטרה שלכם. באתר תמצאו קשתות שונות שמותאמות לבריתות, להצעות נישואין, למסיבת רווקות ועוד.

קשת בלונים להצעת נישואין

הצעת נישואין היא אירוע מרגש ורומנטי במיוחד. גברים רבים משקיעים כסף ומאמץ רב בעיצוב הצעת הנישואין, באוכל שיוגש באירוע וכמובן בטבעת היהלום שמסמלת את האירוסין של בני הזוג. השקעה זו הכרחית ליצירת אווירה טובה ורומנטית שתרגש ותשמח את בת הזוג המופתעת. אנו ממליצים לכם להזמין קשת בלונים יפה ומרשימה להצעת הנישואין שלכם. בשילוב שטיח אדום ועיצובי בלונים נוספים, קשת הבלונים תהפוך את הצעת הנישואין שלכם ליפה, מרשימה ומרגשת הרבה יותר.

קשת בלונים לברית מילה

ברית היא אירוע מיוחד וחגיגי שנערך פעם אחת בלבד בחיי כל תינוק יהודי. כיום נהוג לערוך ברית מילה יחד עם טקס חגיגי באולם או בבית שבו מציינים את הולדת הזכר ואת שמחת המשפחה. משפחות רבות משקיעות בברית ובעיצובה על מנת להפוך אותה לטקס מרשים ובלתי נשכח. הוספת קשת בלונים לברית המילה של הילד שלכם תשדרג את האירוע, תוסיף למראה שלו ותשמח את האורחים. ניתן להזמין לברית המילה קשת מיוחדת שמותאמת אישית לאירוע ומעוצבת עם בלונים מיוחדים שמתאימים לברית כגון: בלונים כחולים, בלוני מיקי מאוס, בלוני מוצצים ועוד.

קשת בלונים לחגיגת בת או בר מצווה

כיום עורכים חגיגות גדולות ומפוארות לציון חגיגת בר ובת מצווה. חגיגות אלו דורשות השקעה פיזית וכספית גדולה מאוד שכוללת: עיצוב אולם, קניית שמלה או חליפה, איפור ותסרוקות, הזמנת להקה או די ג'יי ועוד. הוספת קשת בלונים לאולם בר או בת המצווה תוסיף ותהפוך את האירוע לאירוע משודרג, מרשים וחגיגי הרבה יותר. ניתן להזמין לאירוע זה קשת בלונים מיוחדת ומותאמת לבר או בת מצווה.

קשת בלונים למסיבת בריכה

מסיבת בריכה היא אירוע חברתי מהנה ומגבש. אנו ממליצים לכם להזמין קשתות בלונים מיוחדות שמותאמות למסיבות בריכה ולבריכות ביתיות. קשתות אלו ישדרגו את המסיבה ויוסיפה צבע ואור לבריכה.

קצת על החברה שלנו

החברה תעניק לכם סידורי בלונים יפים ומרשימים יחד עם שירות מקצועי ויחס אישי ואמין. לחברה ניסיון רב בתחום עיצוב הבלונים והם ישפרו את האירוע שלכם בהתאם לדרישותיכם ולחלומות והציפיות שלכם מהאירוע. אנו ממליצים לכם לרכוש באתר קשתות בלונים לאירוע או לעסק שלכם ולקבל שירות מקצועי ואיכותי.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?