סידור בלונים נוצץ לבר מצווה ובת מצווה

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

מה יותר כיף מאשר תקופת הילדות? אנחנו נגיד לכם מה יותר כיף, ההתבגרות. וכשהילדים שלנו הופכים לנערים ונערות, הם חוגגים בר ובת מצווה. קבלו כמה טיפים לגבי סידור בלונים לבר מצווה ובת מצווה, ככה אנחנו עושים זאת בחברת EBALLOON.

חברת EBALLOON היא החברה האיכותית ביותר בעבור קישוטי בלונים, שער בלונים, בניית קשת בלונים לבר מצווה ועוד. בין אם האירוע עומד להתקיים בלוקיישן כזה או אחר, יהיה נין לקשט את האירוע בבלונים מטריפים ביופיים ובעיצובם. הצוות המומחה שלנו לעיצוב בלונים ישמח להגיע גם אליכם, לתלות בלונים, לעצבם ולגרום לכולם להתלהב במהלך האירוע.

אירוע הבר מצווה שכולם יזכרו בזכות סידור בלונים מעוצב

כל האורחים שלכם עומדים להתרשם, ולא בכדי. הבלונים שחברת EBALLOON תולה אצלכם, הם בלונים שנראים מרשימים ונוצצים ומתאימים במיוחד לאירועי בר מצווה. כדאי לדעת, ניתן גם למתג את הבלונים בדמויות מסרטי נוער, סדרות קומיקס ועוד.

אין ספק, כשמקיימים אירוע בר מצווה או בת מצווה, חשוב להקפיד על לא מעט דברים. יהיה צורך להקפיד על שירותי קייטרינג מקצועיים וטעימים, לבחור איש תאורה, צלם אירועים, סאונדמן ועוד. יחד עם זאת, אי אפשר לשכוח את הנושא של עיצוב האירוע.

עיצוב אירוע בת המצווה בעזרת בלונים יפהפיים ומעוצבים אישית

מלבד סידור בלונים ממותגים, אפשר לעצב את האירוע בדרכים שונות ומגוונות. התפקיד של הצוות של EBALLOON הוא לעצב לכם את האירוע בהתאמה אישית. אירוע משמח הוא אירוע שזוכרים במשך שנים רבות קדימה, וזה בדיוק התפקיד של צוות EBALLOON – מיתוג בלונים לאירועי בר מצווה בת מצווה.

הצוות שלנו אחראי על כך שאורחים יזכרו את האירוע שלכם במשך שנים, וזאת בזכות עיצוב הבלונים המטריף שאנחנו מציעים ללקוחותינו. אם יש לכם איזשהו רעיון בראש לגבי עיצוב משלכם, כמובן שאנחנו נשמח לספק לכם מענה בהתאם.

אנחנו נאזין לכם, נקשיב לחזון שלכם ונוציא אותו לפועל כמה שיותר מדויק. אנחנו יוצרים קשת בלונים לבר מצווה, סידור בלונים לבר מצווה באמצעות שער בלונים מעוצבים ועוד. אם אתם רוצים להדפיס תמונות של כלת בת המצווה על הבלונים, כמובן שזה אפשרי גם כן.

ניתן למתג את הבלונים ולהדפיס עליהם תמונות, אבל גם אפשר לפרסם על הבלונים כל מיני הקדשות אישיות. מה יותר קסום מאשר המון בלונים עם הקדשות אישיות לכל בלון ובלון? אנחנו מזמינים אתכם להפוך את אירוע בר המצווה ל-EXTRA מיוחד, ואין ספק שהאורחים שלכם יידעו להעריך את ההשקעה שלכם באירוע המיוחל.

הבלונים וסידורי הבלונים שחברת EBALLOON יוצרת באירועים

הבלונים שאנחנו מעצבים מרשימים במיוחד, במיוחד סידור בלונים לבת מצווה. ברגע שנכנסים לאולם האירועים, מיד מבחינים בסידור הנפלא שנועד למשוך ולמגנט כל עין ועין. עוד כדאי לדעת, אתם יכולים עם ללכת על סגנון של "השקה". נסביר מה זה אומר בדיוק כאן:

אתם יכולים לפרוס שטיח אדום בכניסה לאירועים, כאשר לאורך השטיח ישנם עמודי בלונים. מדובר במחזה יפהפה שאסור לפספס. כשצוות EBALLOON מעמיד אצלכם באירוע עמודי בלונים, הוא דואג למקם אותם בצורה המקצועית ביותר והמעוצבת ביותר.

סידורי בלונים של בלון בתוך בלון

כדאי לדעת, ניתן גם ללכת על סגנון של עמודים עם בלון בתוך בלון. ניתן לנפח בלון בתוך בלון, שזו בעצם טכניקת ניפוח שהמקצוענים בתחום סידור בלונים מכירים. אנחנו מזמינים אתכם להנות מאירוע באמת יוצא דופן ומיוחד, שגם ממותג בצורה הכי מקצועית.

מיתוג לא מיועד אך ורק עבור עסקים, ישנו תחום שלם שנקרא מיתוג אירועים וזהו התחום שחברת EBALOON מתמחה בו כבר שנים רבות. אנחנו רוצים שתהנו מהניסיון המקצועי שלנו בתחום סידור בלונים ועיצוב אירועים, בעזרתנו תוכלו לקיים את האירוע המרגש ביותר.

בעזרתנו תוכלו להפוך את אירועי בר\בת המצווה למרגשים ביותר

כידוע לכולנו, אנשים מתרגשים קודם כל עם העיניים. ואין דרך יותר מרגשת לחוות אירוע נוצץ של בר מצווה, מאשר הדרך של עיצוב האירוע בעזרת בלונים. ישנם גם בלונים עם הליום אשר מכסים את התקרה של אולם האירועים, ישנם בלונים ששזורים בכיסאות ובשולחנות ועוד.

בואו נגיד ככה, כל עוד אתם רוצים להפוך את האירוע למרגיש במיוחד, הצוות של EBALOON יהיה שם בכדי לגרום לזה לקרות. אנחנו מחזיקים בניסיון מקצועי של שנים רבות בתחום של עיצוב אירועים באמצעות סידור בלונים ממותגים.

EBALLOON עבודת סידורי בלונים מהיום למחר בזריזות ויצירתיות

עם המון ידע בתחום ויכולות עיצוב מופלאות, הצוות של EBALLOON ייקח את האירוע שלכם שלב אחד קדימה. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר, לקבל מאיתנו ייעוץ חינמי ולצאת לדרך. בעזרתנו עיצוב האירוע שלכם יהיה קל וזריז, גמיש ויצירתי ביותר.

חברת EBALLOON מתמחה בעבודה זריזה ביותר ויעילה, אך גם מאוד יצירתית. בעבר כבר כיסינו רשתות שלמות של חנויות בימים בודדים. צריכים אותנו מהיום למחר? אנחנו נשתדל לספק מענה זריז ביותר.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?