אירועים עסקיים עם בלונים ממותגים ומעוצבים אישית

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

כל אירוע עסקי מצריך קישוטים, שימוש בקאפות פרסומיות, בדוכני מידע שונים ועוד. יחד עם כל אלו, יהיה חשוב גם למתג את האירוע. ואין מיתוג יותר מנצח מאשר בלונים לאירועים עסקיים, קשת בלונים ועיצוב על פי התאמה אישית של בלונים ממותגים. ככה נראה אירוע עסקי בימינו, הנה כל המידע שלכם.

אירועים עסקיים מתקיימים בלוקיישנים רבים ומפוזרים, והמשותף לכולם הוא המיתוג. לא משנה היכן האירוע עתיד להתקיים, אתם תצטרכו לקחת בחשבון את הנושא של מיתוג האירוע. מיתוג אירועים עסקיים הוא תהליך מורכב למדי, שהולך ונהפך לפשוט יותר אם מסתייעים בנו, צוות EBALLOON. צוות מקצועני הבלונים שלנו ימתג את האירוע שלכם מ-א' ועד ת', הכול כולל הכול.

בלונים ממותגים לאירועים עסקיים, קשת בלונים ומה שביניהם

מחפשים אחר בלונים ממותגים לאירועים עסקיים בהתאמה אישית? אתם מוזמנים לאתגר אותנו ואנחנו נעשה מה שניתן בכדי למתג את האירוע שלכם באופן הכי מוצלח. אפשר לבקש מאיתנו ליצור עבורכם קשת בלונים עם מיתוג לעסקים, כולל גם בנייה של רשתות להפרחת בלונים.

כדאי לדעת, הבלונים שאנו יוצרים איתם את המיתוג הינם בלונים שנועדו להחזיק מעמד זמן רב. נכון שאתם צריכים אותם רק עבור האירוע, אבל עדיין כדאי לדעת שהם מספיק איכותיים בכדי להישאר בקניונים כשבוע בממוצע.

קבלו השראה מאר האינטרנט שלנו בגלריית התמונות

באתר האינטרנט שלנו אתם תוכלו לראות ולהיתקל בהמון דוגמאות שונות של בלונים לאירועים עסקיים ובלונים לחנויות, אירועי השקה ועוד. הבלונים שלנו מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, שמאפשרים לנו "לשחק" עם הבלון ולעצב אותו באין-סוף דרכים ושיטות.

אנו יוצרים בלונים לאירועים עסקיים ומקשטים את האירוע בעזרת קשת בלונים מקצועית. יחד עם קשת בלונים ממותגים לאירועים עסקיים, ישנם גם קישוטים נוספים שתוכלו לבקש מאיתנו ליצור עבורכם. אנחנו ממש לא מפחדים מעבודה יצירתית קשה. זה הלחם שלנו.

בחברת EBALLOON אנחנו מעצבים קשתות בלונים מקצועיות

בחברת EBALLOON אנחנו לא מפחדים מהפתעות, תרגישו חופשי להפתיע אותנו ולבקש מאיתנו עיצובים משוגעים של קשתות בלונים, קישוטים עם בלונים לאירועים וכו'. השירות שלנו הוא כל כך מהיר ויעיל, עד שלא תאמינו שאנחנו מסוגלים להקים קשתות בלונים וקישוטי בלונים כל כך מהר.

אנחנו ידועים בעבודה החרוצה והמקצועית שלנו. בימים בודדים ובפחות מכך אפילו, אנחנו יכולים לסיים רשתות שלמות של חנויות בעיצובי בלונים מטריפים. ואולי הכי חשוב לזכור, הקולגות שלכם והלקוחות שלכם מצפים לאירוע שממותג נכון.

שער בלונים ממותגים ומעוצבים בהתאמה אישית לאירוע עסקי

אירועים עסקיים יכולים להיות צנועים והם יכולים להיות נוצצים, אבל בכל מקרה הם צריכים להיות ממותגים. בסופו של דבר, יהיה הכי חשוב לדעת שאתם עושים את כל מה שניתן בכדי למשוך קולגות איכותיים ולקוחות איכותיים גם כן.

ככל שהאירוע העסקי שלכם יהיה ממותג נכון יותר, ככה זה יאשר לכם למגנט אליכם פעילות עסקית יותר איכותית. יהיה אפשרי למתג את האירוע כולו ואת כל הפינות בו. יחד עם זאת, יהיה אפשרי גם למתג לוקיישנים ספציפיים בתוך אולם האירועים, לבחירתכם.

שער בלונים בכניסה לאירוע העסקי – זו הדרך להיכנס לאירוע

ניתן גם לבנות שער בלונים לעסק בהתאמה אישית עם הלוגו של החברה. באתר שלנו למשל, תוכלו לראות את עיצוב הבלונים המטריף שיצרנו עבור ערוץ החדשות, 12N. ניתן ליצור עיצובים מטריפים באמצעות בלונים שיודיעו חד משמעית – אתם כאן.

את הנוכחות של בלונים פשוט אי אפשר לפספס, הם קובעים עמדה בשטח. ואם תרצו לשווק את האירוע העסקי שלכם, אנחנו נמליץ לכם לשווק אותו באמצעות בלונים מעוצבים לרכב. תוכלו לתלות בלונים ממותגים לרכבים על הרכב שלכם ועל הרכבים של עובדי החברה.

כדאי למתג רכב באמצעות בלונים ולפרסם ככה את האירוע העסקי?

באופן הזה, תוכלו למתג את האירוע העסקי שהולך ומתקרב. עובדים, קולגות ולקוחות יידעו שהאירוע העסקי מתממש ובא, הם יכינו את עצמם וגם יתלהבו מאוד מהפרסום שלכם. בסופו של דבר, תזכרו שאנשים אוהבים SHOW.

בין אם זה SHOW של שער בלונים או קשת בלונים לאירועים עסקיים, יהיה צורך לספק להם הצגה טובה. ואין הצגה יותר צבעונית ויותר טובה בעיר מאשר ההצגה של בלונים ממותגים לעסקים ואירועים. אם אתם לא "סגורים" על סוג העיצוב שבא לכם לראות באירוע שלכם, אתם יכולים לפנות אלינו ולקבל ייעוץ חינמי.

צוות EBALOON ימתג עבורכם אישית את האירוע שלכם

אנחנו נקשיב לכם, נבין באיזה סוג של אירוע מדובר, נתאים לכם קשת בלונים מקצועית, שער בלונים לאירועים עסקיים וכל מה שצריך. בעזרת הצוות של EBALOON, אתם מסודרים והאירוע שלכם מסודר. תעבירו את המושכות אלינו, אנחנו נדאג למתג את האירוע שלכם ולהפוך אותו לנוצץ במיוחד.

צרו עמנו קשר עוד היום, אנחנו זמינים באופן טלפוני, אבל גם אפשר לדבר איתנו דרך אתר האינטרנט. ושיהיה לכם מיתוג נעים ומנצח!

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?