סידור בלונים לשנת 2021

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

אם אתה מארגן אירוע עסקי, בין אם זה למטרות גיוס כספים, השקת מוצר חדש או סתם תירוץ ליצירת קשרים – עלייך לקחת בחשבון את האלמנטים הוויזואליים של האירוע. ככל הנראה השקעת הרבה עבודה בארגון פוסטרים, כיסויי שולחן ואלמנטים אסתטיים אחרים, אך ייתכן שהתעלמת מהיתרונות של עיצוב בלונים.

איך עיצוב בלונים יכול לשדרג את האירוע העסקי שלך?

אולי אפילו לא שקלת שיהיו בלונים באירוע שלך מלכתחילה. הם אמנם נראים טריוויאלים או ילדותיים בהתחשב בקשר שיש להם למסיבות ילדים, אבל הם למעשה דרך ממש חזקה אך עדיין עדינה להעלות את המותג לראש הנוכחים.

אז הנה שלושה דרכים שבהן עיצוב בלונים מעלה את הרמה של האירוע שלך:

מוסיף אלמנט אסתטי מהנה שגורם לאנשים להרגיש בנוח

היתרון הברור ביותר בשימוש בקישוט בלונים באירוע העסקי שלך הוא שהם יוצרים אווירה כיפית וקלילה שגורמת למשתתפים להרגיש יותר בנוח. זה בגלל הקשר האמור עם מסיבות ילדים, וזה גורם לכל האירוע להרגיש שהוא לא לוקח את עצמו ברצינות יתרה, כל זה מבלי לסכן את סמכות המותג שלך.

הבונוס של שימוש בקישוט בלונים בדרך זו הוא בכך שהוא יגרום למשתתפים להרגיש יותר בנוח ובמצב טוב יותר להגיב באופן חיובי לקריאות שלך לפעולה. אם מטרת האירוע היא לעודד אנשים להירשם לניוזלטר או להזמין מוצר מראש, אז השימוש במשתנה זה במלוא הפוטנציאל יוביל לסיכוי גבוה יותר עבור המשתתפים לקבל החלטת רכישה, מכיוון שהם מרגישים נוח יותר.

בעוד שקישוט בלונים לבדו לא דוחף בעצמו אדם להחלטת קנייה, הוא יכול להיות תוספת עוצמתית לתמהיל האלמנטים הוויזואליים שאתם כבר משתמשים בהם. זה מסביר מדוע אתה רואה מתנפחים ממותגים בכל כך הרבה אירועי חברה; המארגנים יודעים את הכוח שיש להם ביצירת אווירה קלילה שגורמת למשתתפים לקבל יותר את הקריאות שלהם לפעולה.

אם המטרה שלך היא להשפיע ישירות על השיעור שבו אנשים מגיבים באופן חיובי לקריאות שלך לפעולה, זו בהחלט אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח זאת. רק וודא שאתה משלב את זה עם שפע של אלמנטים חזותיים אחרים עם שם המותג שלך עליהם.

מגביר את הסמכות הנתפסת של המותג שלך במוחם של המשתתפים

יתרון פחות מוכר אך חזק מאוד בשימוש של עיצוב בלונים ממותגים הוא בכך שהוא יעלה את סמכות המותג שלך בעיני המשתתפים כמו גם כל מי שרואה אחר כך את הסיקור התקשורתי של האירוע. זה פשוט בגלל שהוצאות על הדפסת לוגו המותג שלך על מאות בלונים אומרות לקהל שהעסק שלך משגשג.

תחשוב על זה; אם אתה רואה מאות בלונים באירוע עם שם המותג של החברה עליהם, אתה כנראה הולך להתרשם מעט מכך שהם החליטו להשקיע בהוצאה הנוספת ההיא. הסיבה לכך היא שקישוט בלונים בעצם אומר "אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לבצע את ההוצאה הזו על משהו שנראה טריוויאלי מכיוון שאנחנו כל כך מצליחים".

כאמור, זהו מסר עדין מאוד שהמשתתפים יהיו מודעים אליו רק ברמה התת מודעת. באופן זה, הכללת עיצוב בלונים ממותגים היא אחת הדרכים החזקות ביותר לשווק את המותג שלך ולהגביר את סמכות המותג במוחם של הקהל שלך.

עיצוב מעשי שגורם לאנשים לזכור את המותג שלך

יתרון נוסף בשימוש בסידור בלונים באירוע הארגוני הבא שלך הוא שזו דרך זולה להציף את שם המותג שלכם לחלל ולוודא שאנשים זוכרים אותו. מכיוון שהם כה רב-תכליתיים, תוכל לסדר אותם בצורה כזו שהם לא פולשניים ובעצם עוזרים להנחות את זרימת האירוע.

לדוגמה, אתה יכול לסדר אותם לקשתות המברכות אנשים בעת כניסתם או כעיצוב שולחן מיוחד. יש בעצם אינספור דרכים בהן תוכל להשתמש בעיצוב בלונים כדי להעצים את האירוע שלך תוך כדי הנאה מכל היתרונות העדינים האחרים שלהם.

וכמה יתרונות קצרים נוספים:

  1. פרסום בלונים הוא חסכוני – בלונים הם זולים יחסית, ולא מהווים השקעה משמעותית ביחס לתועלת שלהם.

 

  1. קידום אירועים – ניתן להשתמש בתצוגות גדולות כדי למשוך תשומת לב למקום האירוע. התצוגה יכולה להציג מסרים מותאמים אישית או להתגבש לעיצובים המשלימים את נושא האירוע או המוצר אותו מקדמים.

 

  1. בלונים תופסים תשומת לב – שימוש בבלונים כמדיום פרסום הוא דרך יצירתית למשוך לקוחות לעסק שלך ודרך מהנה להציג את המותג שלך.

אז האם תבחר לנצל את קישוט הבלונים באירוע העסקי הבא?

אם אתה מארגן אירוע חברה, לא משנה הפונקציה, אז באמת אין סיבות טובות לא לכלול עיצוב בלונים מסוג זה. אם אתה מחפש דרך זולה אך יעילה להבטיח שהמותג שלך יישאר בראש מעייניהם של אנשים אז ממש קשה להתעלם מאופציה זו.

כל סיקור תקשורתי של האירוע שלך יתפוס גם את היתרונות של הבלונים, ויעביר אותם לאנשים שלא השתתפו באירוע שלך. ההכרה במותג שלך תשתפר בצורה דרסטית על ידי הכללת עיצוב מסוג זה כל עוד תשלב אותו עם חבילה חזותית מקיפה.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?