סידור בלונים – אלי בלונים

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

האופן שבו מסדרים בלונים לאירועים קובע את הרושם הראשוני שאותו יקבלו האורחים, המוזמנים, החברים או המשפחה שלנו. בנוסף, סידור מן הסוג הזה יכול להתאים כמתנת יום הולדת אינטימית לבני זוג או חברים. אז איך נהנים מכל היתרונות ולמי כדאי לפנות? הנה המדריך המלא

אף אחד לא יכול להישאר אדיש לבלון. כל מי שרואה בלון רוצה מיד לגעת בו, להעיף ולהרגיש אותו מקרוב. גם בלי קשר למגע, הבלון נעים למראה וניתן להשיג אותו בכל צבע או גוון שאפשר להעלות על הדעת. כתוצאה מכך, בלונים הם חלק בלתי נפרד מאירועים וממסיבות שחשובות לנו וליקירנו.

כיום גם לא צריך להסתפק רק בניפוח של בלונים. לצד היתרונות הטבעיים של הבלון, כדאי להביא בחשבון את הערך המוסף שלו כאשר הוא מסודר ומאורגן על ידי בעלי מקצוע. זו בדיוק המהות של שירותי סידור בלונים ומסתבר שהם מוכיחים את עצמם עבור קהל יעד מגוון.

סידור בלונים באירועים פרטיים

אירועים פרטיים כמו בר מצווה, בת מצווה, חתונה, ברית ובריתה מחייבים מחשבה יצירתית לגבי העיצוב. אחת הדרכי הכי טובות לעצב את האולם שבו עורכים את האירוע היא באמצעות בלונים, אך חשוב שהם יסודרו באופן שמחמיא לחלל הפנים ומתאים גם לקהל היעד.

היתרון של סידור בלונים בא לידי ביטוי ברושם הראשוני שאותו מקבלים האורחים, המוזמנים, החברים או המשפחה שלנו. בגלל שאין לנו הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי, כדאי ללכת על בטוח עם סידור אקסקלוסיבי של בלונים צבעוניים ויפים.

סידור בלונים באירועים עסקיים

אפשרות אחרת היא לשלב סוגים שונים של שירותי סידור בלונים גם באירועים עסקיים. כאן הדגש הוא לאו דווקא על רושם ראשוני כלפי חברים ומשפחה, אלא על מה שיחשבו על האירוע עובדים, שותפים עסקיים וקולגות. אם רוצים לשדרג את האירוע במינימום הוצאות ומקסימום תועלת, סידור בלונים יאפשר את זה בקלות.

הערך המוסף של סידור בלונים באירועים עסקיים מסתתר במיתוג. כך לדוגמא לא חייבים להישאר עם בלונים רגילים וחלקים וניתן לסדר אותם אחרי מיתוג. אם בוחרים בצורה נכונה את הבלונים ומתייעצים עם בעלי המקצוע הרלוונטיים, השמיים הם הגבול מבחינת הפתרונות שאותם כדאי וניתן להשיג.

סידור בלונים גם בבית

השירות של סידור בלונים מיועד גם לבתים פרטיים ולאירועים אינטימיים יותר. מלבד אירועים שמתקיימים בגני אירועים ואולמות, אפשר להזמין סידור בלונים לסלון, לחצר, לחדר שינה ולכל מקום אחר. בפועל, זה בדיוק מה שקורה כאשר הורים לילדים רוצים לחגוג להם בבית וגם באירועים פרטיים אחרים כגון מסיבות רווקים ורווקות, ימי נישואין, הצעת אירוסין וכן הלאה.

במילים אחרות, האופן שבו מסדרים את הבלונים תמיד מתאים לאופי של האירוע. אם מסדרים את הבלונים בצורה מקצועית ודואגים שהם יישארו במקום, מרוויחים את הערך של שדרוג האווירה ללא אף מאמץ. לאחר מכן, ניתן גם להחליט באיזה אופן לעצב את חלל הפנים ואיזה אלמנטים לשלב על מנת להפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת.

מי צריך לסדר את הבלונים שלכם?

הטעות הנפוצה היא לחשוב שכדאי לסדר את הבלונים לבד. הטעות הזו נובעת מכך שעל פניו לא אמורה להיות בעיה מיוחדת לנפח בלונים, גם אם מדובר על כמות גדולה יחסית. אבל בפועל, סידור של בלונים זו כבר משימה שדורשת שילוב בין מיומנות, ניסיון ומקצועיות.

עיצוב בלונים מקצועי מבוסס על שילוב שלהם במקומות הנכונים ובצורה אלגנטית. על מנת לסדר את הבלונים כך שהם יתכתבו אחד עם השני ולא ישתלטו יותר מדי על העיצוב בחלל הפנים, צריך לבחור אותם בקפידה. כמו כן, יש משמעות לאופן שבו קושרים את הבלונים ומחברים אותם אחד אל השני. כל זה דורש המון מיומנות, ניסיון וכלים טכניים שיש רק לבעלי מקצוע מהתחום.

כך בוחרים שירותי סידור בלונים

  1. החדשות הטובות הן שכיום ניתן לרכז את כל הדרישות השונות של עיצוב בלונים תחת קורת גג אחת. אם בוחרים את החברה הנכונה, אפשר לפנות אליה גם בשביל לרכוש את הבלונים וגם כדי לתאם סידור ועיצוב שלהם. 

    מטבע הדברים, השירות הזה מותאם לצרכים של כל לקוח בנפרד ולפי הדרישות שלו. זו גם הסיבה שבגללה הבלונים שמסודרים בעיצוב אירועים פרטיים נראים מעט אחרת לעומת בלונים שמשולבים באירועים עסקיים, מסחריים או אפילו ציבוריים.

    המומחים של אלי בלונים למשל יכולים לעמוד לרשותך בשלבים שונים של השוואה בין סוגים שונים של בלונים. לנו חשוב שהסידור יהיה לטעמך, לכן אנו משתפים מולך פעולה כבר מהרגע הראשון. כך נבין איזה בלונים חשוב לך שיהיו בתוך חלל הפנים, מה יהיה סגנון העיצוב המבוקש וכמובן מה התקציב. 

    לאחר מכן, נעמיד לרשותך את הבלונים הכי איכותיים ועמידים שיש בקטלוג. אז בשביל שכל זה ייצא לפועל, כדאי לך להשאיר כבר עכשיו פרטים באתר הרשמי של אלי בלונים. אנו נצרף אותך לרשימת הלקוחות המרוצים ונבטיח לך אירוע בלתי נשכח.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?