נולד בן? הנה רעיונות לברית

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

בשעה טובה הצטרף תינוק זכר למשפחה ועתה ההתרגשות וודאי גדולה. אז, לכבוד הגעתו אל העולם, תרצו וודאי לציין זאת במסיבת ברית מושקעת ויפה, ומה טוב יותר מאשר לשלב בה כמה הפתעות מיוחדות, שייקחו אותה צעד אחד קדימה ויהפכו אותה מעוד מסיבת ברית בנאלית לאחת מוצלחת בהרבה? תוהים איך עושים את זה? הנה רעיונות לברית:

קישוט האולם או הבית בבלונים יפים

בין אם אתם חוגגים את האירוע בבית שלכם או בחצר ובין אם באולם אירועים, כדאי לכם לדאוג לקשט את המקום עם בלונים לברית. הבלונים מכניסים אתם הרבה מאד צבע לחגיגה, משמחים את כולם ומעלים חיוך וגם תורמים רבות לנראות המקום עצמו. הם מקלילים אותו ואפשר למצוא אותם בשלל עיצובים מרשימים וגם כאלה המתאימים במיוחד לאירוע כמו ברית.

ארוחה טובה

אי אפשר הרי לציין אירוע חשוב כזה מבלי לשלב בו גם אוכל. ולכן, מומלץ לכם לדאוג להזמין שירותי קייטרינג טובים או אפילו שף שיבשל לכל האורחים. קחו בחשבון את המקום שבו אתם מתכננים לערוך את האירוע, את מספר המוזמנים וגם האם יש דרישות מיוחדות למזון מסוים (האם יש צמחונים? טבעונים? וכדומה).

מפעיל או מפעילה לאורחים הצעירים

מכיוון שסביר להניח שיהיו באירוע שלכם גם אורחים צעירים, כדאי לכם לדאוג להפעיל אותם במהלך המסיבה. תוכלו להזמין, למשל, מפעיל או מפעילה, שיפעילו את הילדים לאורך כל החגיגה, יביאו אתם הפעלות מיוחדות, משחקים והפתעות שונות שיהפכו את כל האירוע למהנה הרבה יותר, ולא פחות מכך – גם כזה שישחרר את ההורים מכל דאגה ויאפשר להם ליהנות מהאירוע לא פחות מהקטנטנים שבחבורה.

סרטון "איך הכל התחיל"

אם אתם מחפשים משהו מיוחד ושונה, הכינו לכבוד האירוע סרטון "איך הכל התחיל", כזה שיהיה מזכרת נפלאה לרך הנולד בהמשך. זוהי הזדמנות לשלב תמונות וסרטונים מהעבר, המספרים את סיפור היכרות ההורים וכמובן גם ברכות של בני משפחה וחברים.

מתנות צנועות לאורחים

כאות תודה, אל תשכחו לקנות מתנות צנועות לאורחים, שעשו את כל הדרך עד אליכם, כדי לציין את המאורע החשוב. אלו לא מוכרחות להיות מתנות יקרות או מושקעות, גם מתנה קטנה וצנועה בהחלט תכנס אל הלב ותשמח את האורחים.

מוסיקה טובה

אם אתם מעוניינים באווירה נעימה, שלבו גם מוסיקה טובה בחגיגה. תוכלו להרכיב בעצמם פלייליסט כמובן, אבל למה לא לנצל את ההזדמנות ולתת למומחים לעשות את העבודה? הזמינו די-ג'י שירכיב לכם רשימה של מוסיקה מתאימה למסיבה, כזו שתקפיץ את האורחים ותוסיף קצת קצב לאירוע כולו. הקפידו לשלב גם מוסיקה ושירים שמחים לילדים וגם משהו קצת רגוע, כדי להוריד מעט את הקצב כשכולם אוכלים.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?