מתכננים להגיע להשבעה בכותל? הנה כמה רעיונות

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

טקס ההשבעה הוא אחת החוויות העוצמתיות ביותר שכל חייל וחיילת יכולים לעבור. והחוויה הזאת הופכת למרגשת עוד יותר כאשר היא מתקיימת בירושלים בכותל, בנוכחות של בני משפחה וחברים שציפו זמן רב לרגע הזה בדיוק. אז אם אתם מתכננים להגיע להשבעה בכותל וחשוב לכם להוכיח לחיילים ולחיילות שאתם שם בשבילם – הנה כמה הצעות.

מחזירים אהבה

השבעה היא בדרך כלל שיאו של תהליך קשה ומפרך בשירות הצבאי. החיילים והחיילות עוברים שלבים רבים בשרשרת החיול, החל מהסינון הראשוני והטירונות וכלה בקורסים ובמסלולים התובעניים. זאת בדרך כלל הפעם הראשונה בחייהם שהם עושים דרך כזאת מורכבת לבדם, כמעט ללא תמיכה של ההורים ובני המשפחה, מה שהופך את טקס ההשבעה לנקודת ציון משמעותית בתהליך ההתבגרות האישית שלהם.

אז כדי להחזיר אהבה ולהראות עד כמה אתם מעריכים את המאמצים והתרומה של החיילים והחיילות שלכם, אפשר להחזיר אהבה ולהפתיע אותם בהשבעה, למשל באמצעות סידור בלונים. תוכלו לבחור בלונים מעוצבים בגוונים של היחידה שבה הם משרתים או אפילו להגיע להשבעה עם קישוט בלונים המזכיר את סמל היחידה.

בלונים יאפשרו לכם גם ליצור אפקט דרמטי. לדוגמה, אם בחרתם בלונים לאירועים הכוללים הליום, אפשר לשחרר אותם לאוויר בדיוק ברגע המרגש והנכון של ההשבעה. רק שימו לב, אם אתם מחפשים עיצוב בלונים לאירועים, כדאי לבחור חברת בלונים בירושלים כך שיהיה לכם קל להגיע עם הבלונים למקום.

מסר שאי אפשר לפספס

מלבד עיצוב בלונים המתאים לאירוע, יש כמובן אפשרויות נוספות שיסייעו לשמח את החיילים ואת החיילות. זה לא חייב להיות משהו גרנדיוזי, העיקר שהמחווה שלכם תעביר מסר שאי אפשר לפספס אותו, שאתם גאים בהם ושמחים להיות שם בשבילם. הנה שלושה רעיונות:

  • שלטים מעוצבים: מלבד בלונים מעוצבים, אחת הדרכים הטובות לוודא שהחיילים שלכם ראו את המסר שלכם היא לעצב עבורם שלטים אישיים. אלו יכולים להיות שלטים שאתם מדפיסים במיוחד או אפילו שלטים שהכנתם בבית. רק שימו לב שהתוכן שלהם מתאים למעמד המיוחד הזה.
  • חולצות מיוחדות לכבוד האירוע: חולצות הן עוד דרך נהדרת לחגוג את ההשבעה ביחד עם החיילים והחיילות. תוכלו לעצב חולצות עם סמל היחידה ומשפט מתאים ולהגיע לבושים איתו לאירוע. אפשר גם להכין חולצות לחיילים ולחיילות בתור מזכרת. רק שימו לב – אם אתם רוצים שייראו אתכם כדאי לבחור בצבע בולט יחסית כגון לבן, או בצבעי היחידה.
  • דגלים: במהלך ההשבעה אין ספק שתראו הרבה דגלים, כגון דגל ישראל ודגל היחידה. אז אם תרצו להראות נוכחות ואהבה לחיילים וחיילות, תוכלו להכין גם דגלים ודגלונים משלכם.

שקיות גודיז

בסיומה של ההשבעה אתם תפגשו את החיילים והחיילות שלכם, לפעמים אחרי שכבר לא ראיתם אותם הרבה זמן. זאת ההזדמנות לפנק אותם קצת, ולהכין להם שקיות גודיז לרגל סיום המסלול שלהם. וגם כאן – יש המון מקום ליצירתיות ומומלץ לחשוב בעיקר על מה שישמח אותם. הנה כמה אפשרויות:

  • החטיפים האהובים: מסלולי ההכשרה בצה"ל כרוכים בשעות לימוד ואימון ארוכות. הם מחייבים השקעה של אנרגיה רבה, ועמידה במבחנים רבים, והרבה פעמים כל מה שצריך זה חטיף טעים שיעורר אותך. אז מה יכול להיות יותר משמח ממארז של החטיפים האהובים?
  • מארז כלי רחצה: גם במהלך השירות הצבאי, אין ספק כי מקלחת היא דרך מצוינת להתרענן ולחדש כוחות. וכעת, בסיום תקופת ההכשרה האינטנסיבית, סביר להניח שזמן המקלחת כבר יהיה פחות לחוץ. אז לרגל ההשבעה, זה בדיוק הזמן להכין לחיילים מארז של כלי ואולי לצרף גם חלוק נעים או מגבת רכה.
  • מארז לשינה נעימה: נכון, שירות צבאי הוא תקופה תובענית מאוד וסביר להניח שבסופו של יום ארוך החיילים והחיילות לא יתקשו להירדם. עם זאת, אין ספק שהרבה יותר נעים לישון ולהתעורר כשלובשים פיג'מה מבד נעים למגע. אז אם תרצו, תוכלו להכין מארז גודיז שיכלול פיג'מה, מצעים נעימים ואולי גם נעלי בית.

כיבוד

זהו! הסתיימו הטקסים והברכות, החיילים והחיילים קיבלו את הסמל, הדרגה או הכומתה שלהם, ועכשיו יש לכם קצת זמן ביחד לפני שאתם חוזרים הביתה והם חוזרים לשגרה החדשה שלהם. אז כדי לחגוג כמו שצריך, אתם יכולים להביא אתכם כיבוד קל ושתייה, ואם הדבר מתאפשר ניתן לקיים ביחד פיקניק או סעודה קטנה. אם אתם לא בטוחים שאפשר להביא כיבוד מומלץ כמובן לברר את הנושא מראש, ורצוי להביא מזון שיחסית קל לאכול, גם בתנאי שטח:

  • כריכים: כריכים בדרך כלל ניתן לאכול בקלות יחסית, ולכן הם אידאליים למצבים מסוג זה. תוכלו להכין את הכריכים האהובים על החיילים שלכם, ואפשר גם להכין כמה נוספים לחברים שלהם מהיחידה. רק שימו לב שאתם לא משתמשים בחומרים העלולים לגרום לתגובות אלרגיות.
  • מאפים: מאפים, מתוקים ומלוחים, הם תמיד בחירה בטוחה, וגם אותם קל מאוד לאכול.
  • ירקות ופירות חתוכים: אפשר להכין מראש ירקות ופירות חתוכים ולאחסן אותם בקופסות שקל לפתוח לסגור.
  • שתייה: יש להביא כמובן שתייה קלה בלבד, ואם אפשר לבחור כוסות רב פעמיות כדי לא להשאיר אחריכם לכלוך.

מצלמה מקצועית

השבעה היא רגע חד פעמי בחיים של כל חייל וחיילת, אז מומלץ מאוד להגיע מוכנים ולתעד את האירוע במצלמה מקצועית ואיכותית. חשוב רק לוודא מראש שצה"ל אכן מתיר לצלם את האירוע, ולברר אם ישנן הגבלות מסוימות.

במידת האפשר, כדאי לבחור באדם אחד מהמשפחה או מהחברים שיבצע את הצילומים, וכך שאר המלווים שהגיעו להשבעה יהיו חופשיים להקדיש את כל תשומת הלב שלהם להשבעה עצמה. ואחרי ההשבעה, כשאתם מביטים בתמונות ומחייכים זכרו שאפשר אולי גם להכין ספר אישי לחיילים עם התמונות שצילמתם וכמה מילים אישיות. מזכרת מסוג זה תלווה אתכם ואת החיילים לאורך שנים ותזכיר לכם את הרגע המשמעותי הזה בחיים שלהם.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?