כך תתכננו בת מצווה בלתי נשכחת

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

מתישהו לקראת גיל 11 הכול מתחיל. הילדה שלכם כבר גדלה, והיא יודעת בדיוק מה היא רוצה. שנה הבאה היא חוגגת בת מצווה, ואם תשאלו אותה היא התחילה להתכונן לרגע הזה עוד מיום ההולדת הקודם שלה. ובאמת, זהו רגע מרגש, רגע שמבשר שינויים רבים ושלב חדש בחיים שלה. אז איך תצליחו ליצור עבורה בת מצווה בלתי נשכחת? הנה כל הטיפים.

דבר ראשון – תיאום ציפיות

בת מצווה היא אומנם רגע משמעותי בחייה של נערה, אבל יהיו עוד הרבה כאלה. אז כדי תשתמרו על שפיות ועל מסגרת תקציב סבירה בתוך כל החגיגה הזאת, הנה כמה כללים מנחים:

  • במה הכי חשוב להשקיע: כדאי לזכור שלכל דבר באירוע יש עלות כספית משלו. לכן, לפני שמתחילים בתכנונים מומלץ מאוד לקבוע מסגרת תקציב ולהחליט במה הכי חשוב לכם (וכשאנחנו אומרים לכם אנחנו מתכוונים לכלת השמחה) להשקיע. זה יכול להיות עיצוב בת מצווה, קייטרינג, סידור בלונים לבת מצווה, די.ג'יי, מפעילים או בוק תמונות מקצועי. ואל תשכחו – לפעמים כדאי לוותר על משהו ברשימת המשאלות של כלת בת המצווה ולהשקיע בבעלי מקצוע אמינים המספקים שירות איכותי.
  • מי מזמינים: מסגרת התקציב שלכם קובעת לא רק את התוכנית האומנותית, אלא היא גם תאפשר לכם לחשוב את מי אתם רוצים להזמין. לדוגמה, מלבד מסיבה גדולה לכל ילדי הכיתה אפשר גם לבחור במסיבה קטנה אך איכותית מאוד לכמה חברות קרובות. אז חשבו היטב על מספר המוזמנים שלכם, כיוון שנתון זה יקבע את שאר התוכניות שלכם לאירוע.
  • משפחה וחברים – בנפרד או ביחד? אם כבר בחרתם לעשות מסיבה גדולה, בחרתם קיר בלונים לבת מצווה, מצאתם את המקום המושלם וקייטרינג מעולה, יש לכם עוד עניין אחד שכדאי לחשוב עליו. האם אתם רוצים לתכנן שני אירועים שונים, אחד למשפחה ואחד לחברים, או שלדעתכם אירוע אחד לכולם יהיה משמח הרבה יותר? גם כאן, אין תשובה נכונה אחת, והדבר תלוי בכם ובכלת השמחה.

עיצוב עיצוב עיצוב

אין ספק שכיום חלק משמעותי מבת המצווה הוא התפאורה שמסביב. בסופו של דבר הכול יצולם ויעלה לרשתות החברתיות השונות, אז מומלץ מאוד להשקיע בעיצוב מקום האירוע, כמובן – במסגרת התקציב שהוגדרה. אז הנה כמה רעיונות ונקודות למחשבה שיסייעו לכם לבחור נכון:

  • התאמה לכלת השמחה: עיצוב בת מצווה צריך קודם כל להתאים לאופי של הנערה ולאפשר לה לבטא משהו מעולמה הפנימי. לכן, מומלץ מאוד לערב את הנערה בבחירת העיצוב ו"על הדרך" ללמד אותה שיעור או שניים על עמידה בתקציב שהגדרתם.
  • עיצוב בלונים לבת מצווה: בלונים הם תמיד תוספת משמחת, והחדשות הטובות הן שאפשר להתאים אותם כמעט לכל מסגרת תקציב שתבחרו. הם יאפשרו לכם לעטר את מקום האירוע ולהוסיף קצת צבע.
  • עיצוב הכניסה: בכל שנה נראה שמתווספים עוד ועוד טקסים סביב בת המצווה. אחד הטרנדים החדשים בתחום הוא תכנון מוקפד של כניסת כלת השמחה לאתר האירוע. המטרה היא כמובן לתת לנערה הצעירה את מלוא תשומת הלב ולאפשר לה להרגיש שהיא במרכז העניינים ביום המיוחד הזה. לשם כך, אפשר למשל לעטר את אזור הכניסה באמצעות בלונים לבת מצווה או פרחים ולוודא שמציבים במקום תאורה מחמיאה שתסייע לתעד את רגע הכניסה המרגש.
  • מזכרות לאורחים:

אי אפשר בלי – בוק בת מצווה

פעם, לפני שנים רבות, לקראת חגיגת בת המצווה היינו בוחרים תמונה אהובה של הנערה, ממסגרים אותה, ומזמינים את בני המשפחה והחברים לחתום עליה ולהוסיף ברכה קטנה. אלא שמאז התחלפו כבר אין ספור טרנדים, וכיום לכלת השמחה יש ציפיות קצת יותר גבוהות. ובמסגרת המסורת הכבר לא כל כך חדשה, כל בת מצווה פשוט ח-י-י-ב-ת בוק מקצועי. מלבד תיעוד ומזכרת משמחת מבת המצווה, סשן הצילום הוא מעין טקס מעבר לגיל ההתבגרות – תהליך אישי שהנערה עוברת, כאשר היא מחליטה מה להביא מעצמה לצילומים. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בגיל רגיש ובאירוע שעלול להיות גם קצת מלחיץ. לכן חשוב להכין את הילדה לקראת הצילומים ולשים לב לדברים הבאים:

  • קליק ראשוני: כדי להשיג תמונות איכותיות שמצליחות ללכוד את העולם הפנימי העשיר של הנערה, הצלם או הצלמת חייבים להצליח ליצור אווירה נעימה באתר הצילום. החוויה אמורה להיות כיפית ומשמחת, וחשוב מאוד שהנערה תרגיש חופשית ונינוחה. לכן, לפני שאתם בוחרים בצלם או בצלמת כדאי לוודא שהם בעלי ניסיון בעבודה עם נוער. שוחחו עם הצלמים לפני הפגישה, ובמידת האפשר קיימו פגישה ראשונית פנים מול פנים שתכלול גם את הנערה. בפגישה זו אפשר כמובן לשוחח על פרויקטים קודמים של הצלמים ועל רעיונות לסשן הצילום הנוכחי, אך המטרה העיקרית של המפגש הוא לחוש את הווייב של הצלמים ולהבין אם הם מתאימים לנערה. מלבד זאת, רצוי לברר עם הנערה מה יהיה יותר נוח ונעים – צלם או צלמת.
  • בחירת רעיון מוביל לצילומים: אז אחרי שבחרתם את הצלם או הצלמת המתאימים, כדאי לנהל שיחה בנוגע לרעיונות לצילומים, וכאן – הכל תלוי ביצירתיות שלכם. אם רוצים ללכת על קו קלאסי ונקי אפשר לקבוע בסטודיו הצילום או לבחור כמה פינות אהובות על הילדה בבית. אפשרות נוספת היא לצאת לאתר כלשהו בטבע או למקום אחר שהנערה אוהבת לבלות בו, או לצלם אותה כשהיא עוסקת בתחביבים שלה כגון ספורט או נגינה. הנקודה החשובה היא לוודא שהנערה מרגישה נוח בצילום ונהנית ממנו.
  • בחירת הבגדים: אם בחרתם להצטלם בסטודיו, ייתכן כי יציעו לכם שירותי סטייליג לקראת הצילומים. זאת אפשרות שבהחלט כדאי לשקול אם אתם מרגישים איתה נוח ואם הבגדים מחמיאים לדעתכם ומתאימים לנערה וגילה. מצד שני, אם כבר השקעתם בסטיילינג ובבחירת בגדים לקראת בת המצווה, אפשר בהחלט להצטלם בבגדים החדשים שרכשתם לכבוד האירוע.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?