יום הולדת 70 – מה כדאי לעשות?

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

אחד ההורים חוגג יום הולדת? בן או בת הזוג מציינים השנה יום הולדת 70? אם כן, הגיל הזה בהחלט מצדיק מסיבה או השקעה מיוחדת ודרך לציין אותו באופן אחר, שלא כמו ימי ההולדת הקודמים. יש לא מעט דרכים לעשות זאת וגם אמצעים שונים שימחו את חתן או את כלת השמחה, שחוגגים יום הולדת 70. תוהים מה כדאי לעשות? הנה, כמה רעיונות:

טיול בעקבות ילדותו או ילדותה של חתן או כלת השמחה

גיל 70 הוא חתיכת דרך. גבר או אישה בגיל 70 צברו לאורך השנים לא מעט זיכרונות, אספו חברים וחברות, הקימו משפחה למופת וגם הגשימו כמה חלומות. אחת הדרכים לציין את הדרך הזו היא להתחיל דווקא מההתחלה. תוכלו לארגן טיול משפחתי, כולל חברים קרובים ואהובים, היוצא בעקבות ילדותו או ילדותה של חתן או כלת השמחה. אפשר לבקר בעיר הולדתם, לעבור דרך בית הספר שבו הם למדו ולשלב גם עצירה בנקודות ציון חשובות בחייהם לאורך השנים. זה ללא ספק מסע מרתק בזמן וגם הזדמנות להיזכר במקומות חשובים שלקחו חלק מרכזי מאד בחיים.

מסיבה גדולה בבית או בחצר הצמודה

רבים בוחרים לציין את האירוע החשוב הזה, את יום ההולדת העגול, במסיבה גדולה בבית או בחצר הצמודה. אל המסיבה מזמינים כמובן את בני המשפחה ואת החברים הקרובים ודואגים גם לקשט את המקום כהלכה באמצעות סידור בלונים ליום הולדת, סידור יפה ומושקע. אלו יכולות להיות ספרות בהתאם לגיל (70), אלה יכולים להיות גם בלונים צבעוניים בכל מיני צורות וגדלים, כך או כך, הם בהחלט יתרמו לקישוט ולנראות המקום וישמח את חתן או כלת השמחה וגם את האורחים.

סוף שבוע מפנק עם בני המשפחה

גיל 70 הוא גם הזדמנות מצוינת לבלות ביחד עם האנשים הקרובים והאהובים. אם אתם מארגנים מסיבת יום הולדת 70, תוכלו לארגן סוף שבוע מפנק ונעים עם בני המשפחה בצימר בלוקיישן מיוחד. אפשר להזמין, למשל, כמה צימרים ברמת הגולן, בקתות באזור הדרום, במדבר אולי, יחידות בסמוך לכנרת או בכל מקום שרוצים. כך תוכלו לבלות ביחד כמה ימים ו"על הדרך" גם לחגוג את יום ההולדת.

ארוחת שף עם האנשים הקרובים

דרך נוספת להפתיע את חתן או את כלת השמחה שחוגגים יום הולדת 70 היא לארגן ארוחת שף. ישנם כיום שפים שעושים זאת בביתם הפרטי, בעוד שאחרים מגיעים לבית הלקוח או הלקוחה. זו יכולה להיות ארוחה על טהרת הבישול היפני, למשל, או ארוחת בשרים משובחת. זו יכולה להיות ארוחה צרפתית מסוגננת או ארוחה ים תיכונית עם מנות שכולנו מכירים. על הדרך יושבים כולם יחד, משוחחים ושמחים, ונהנים כמובן גם מאוכל טעים, משביע ומיוחד מאד, שמכין שף מקצועי.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?