המתנה המושלמת לחגיגת בריתה

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

יש לא מעט אירועים בחיים שנוהגים לחגוג אותם בגדול ולהזמין אליהם מוזמנים רבים. חתונה, כמובן, היא אחד מהם, וכן מסיבת ברית או בריתה. אם הצטרפה למשפחתכם תינוקת קטנטנה ואתם רוצים לחגוג את הגעתה לעולם יחד עם חברים ובני משפחה, תוכלו לעשות זאת בכמה דרכים ולשלב כל מיני אטרקציות וקישוטים מיוחדים. ואם הוזמנתם לאירוע מרגש שכזה ואתם מתלבטים איזו מתנה להביא לחגיגת הבריתה וכיצד לשמח את ההורים ואת התינוקת החדשה, הנה כמה רעיונות למתנה מושלמת:

נתחיל מההורים הטריים

אז, נכון. את האירוע חוגגים לתינוקת הקטנטנה עצמה, אך ההורים הם אלה שאחראיים על כל הסיפור וכדאי מאד להתייחס גם אליה, ובייחוד כשזו תינוקת ראשונה. אם כן, יש לא מעט מתנות נפלאות להורים טריים שחוגגים מסיבת בריתה. אלה יכולים להיות ספרים מקצועיים על גידול תינוקות וילדים בוגרים יותר, אלה יכולים להיות קופונים לימי כייף לשני בני הזוג ואולי ספא וזה יכולה להיות גם חופשה קצרצרה כדי לנשום אוויר ולהתרגל לטייטל החדש.

בלונים צבעוניים ויפים

ברשימת המתנות המושלמות לחגיגת בריתה אפשר גם למצוא בלונים משגעים שמתאימים לחגיגה. בלונים לבריתה הם דרך נפלאה לשמח את ההורים וגם את כל המוזמנים שיגיעו אל המקום, ואלה יכולים להיות בלונים מכל מיני צבעים, צורות וגם גדלים. תוכלו כמובן, כמוזמנים, לשלוח את הבלונים לבית החולים, מיד לאחר הלידה, או להביא אותם אתכם למסיבת הבריתה עצמה. זוהי הזדמנות מצוינת לעשות את זה, ובגדול, ולבחור בלונים מרשימים ומיוחדים שקולעים בול למטרה. 

ערכה או סט יפה של פריטים לתינוקת החדשה

זה אולי בנאלי מעט, אך אין ספק שסט או ערכה של כמה פריטים שמיועדים לתינוקת החדשה בהחלט יעשו את העבודה. כאן מדובר בפריטי לבוש, למשל, שבהחלט יתרמו, משחקים מיוחדים או אולי אלמנטים ססגוניים לקישוט חדרה של התינוקת. ניתן כיום למצוא מגוון רחב מאד של פריטים וערכות מיוחדות ואפשר, אם רוצים, גם להרכיב ערכה של כמה פריטים באופן עצמאי. 

אלבום תמונות להווה ולעתיד

אלבום תמונות מעוצב הוא פתרון מצוין למי שמחפש מתנה מושלמת לחגיגת בריתה. האלבום הזה יכול לכלול את תמונות ההורים, כולל תמונה של האם ההריונית, וגם דפים ריקים לתמונות מן העתיד. אלבומים מעוצבים מביאים אתה שמחה גדולה והם יכולים להיות מזכרת נפלאה בעוד כמה שנים. אפשר להכין אלבום כזה באופן עצמאי או לתת למומחים לעשות את העבודה.

תכנית חיסכון

כאן מדובר בהפתעה בלתי רגילה, הן להורים והן לתינוקת החדשה. תוכלו לפתוח לתינוקת תכנית חיסכון ולהפקיד בה בכל חודש סכום מסוים (בהתאם ליכולת שלכם). כך תוכל הקטנטנה, בעוד מספר שנים, ליהנות מסכום כסף גבוה שישרת אותה כהלכה, בין אם ללימודים, לטיול או לכל "שיגעון" שיצוץ לה.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?