הכול על בלונים ליום הולדת

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

יום הולדת הוא היום השמח בשנה הן למבוגרים והן לילדים, ואין דבר יותר יפה מלציין אותו בבלונים מפתיעים ומשמחים במשלוח לבית או למשרד, עיצוב חדר השינה, השולחן או כתפאורה מלהיבה במסיבה. המאמר יעסוק בבלונים ליום הולדת.

יום הולדת יש רק פעם בשנה!

ילדים ומבוגרים כאחד המחליפים קידומת מתרגשים כמעט באותה מידה וגם אם הם לא מגלים את התרגשותם, הם מחכים להפתעה שתשמח אותם ותעניק להם מעט תשומת לב. גם אדם שעבר את גיל 50 מחכה למשהו מפתיע ביום זה למרות שלדברי אנשים רבים בגיל הזה כבר לא חוגגים. אז אולי פחות מסיבת הפתעה אבל בהחלט כדאי להשקיע מחשבה ולהפתיע אותם בזר בלונים נחמד. לעומת זאת, ילדים וצעירים כן מצפים למשהו יותר מושקע כמו מסיבה עם חברים, הפעלה ליום הולדת, ארוחה חגיגית וכד'. במקרים כאלו מקום האירוע צריך להיראות הכי יפה שיש ואין כמו קישוט של בלונים ליום הולדת צבעוני ומשמח.

התאמת קישוט הבלונים

הקישוט בבלונים צריך להיות מותאם בראש ובראשונה לגיל החוגגים. אין ספק שבלונים עבור ילדים ייראו אחרת מבחינת העיצוב לעומת בלונים ליום הולדת של מבוגרים. למשל, ניתן לעצב לילדים ליצן עם בלונים או דמות מצוירת הנערצת עליהם או לקשט את שולחן הכיבוד בצבעים המתאימים לקונספט של המסיבה. אם ילד בוחר בנושא של מסיבת כדורגל, יתאימו לקישוט השולחן בלונים שחורים ולבנים מהליום, כשהנושא כדורסל יתאימו בלונים כתומים, לילדה שמעריצה את אלזה ניתן לעצב כיסא יום הולדת בדמותה וכן הלאה. לפני שאתם מקשטים ומעצבים את השולחן או חדר המסיבה שימו לב להתאמת הצורה, הצבע והגודל של הבלונים לאופי המסיבה. עבור מבוגרים ניתן גם לעצב בלונים בכיתובים שונים כמו: יום הולדת שמח, שם החוגג או מספר הגיל של החוגג וגם לקשט בבלונים כך שימלאו את תקרת חדר המסיבה בצבעים ובצורות אותם תבחרו. ניתן לבחור בלוני פרחים, לבבות, זהב, כסף ועוד.

באילו בלונים משתמשים לקישוט?

ניתן לקשט מסיבת יום הולדת בבלוני הליום או בלוני אלומיניום. האחרונים הם בלונים שמייצרים מניילון שספוג באלומיניום ונאטם בחימום בשל המעטפת שלו העשויה פוליאתילן. הבלונים הללו שומרים לאורך זמן על הנפח שלהם אך גם הם כמו בלוני ההליום אינם אקולוגיים ואינם מתכלים. למעשה, לא קיימים בלונים ידידותיים לסביבה אך מכיוון שמשתמשים בהם פעם בשנה על מנת לשמח את החוגגים רוב האנשים לא מתרגשים מעובדה זו.

כיצד למקם את הבלונים?

מבחינת מיקום הבלונים ניתן לקשט בכל מיני ווריאציות כמו, פיזור הבלונים כשתי וערב לאורך כל תקרת החדר, עיצוב פינה אחת בחדר, עיצוב שולחן או כיסא יום הולדת בלבד, למלא את כל הרצפה בבלונים כמו שדה פרחים, קישוט חלל מסוים, העמדה של הבלונים כפסלים, כשער כניסה כמו קשת או מרובע לחדר המסיבה ועוד. כאשר מעצבים אירוע יום הולדת ורוצים למקם בו בלונים באופן מרשים יותר ניתן להתייעץ עם מעצב הבלונים לגבי המיקום והעיצוב שלהם.

בלונים בהתאמה אישית ויצירתית

כאשר אתם חוגגים מסיבת יום הולדת, חוץ מקישוט מקום המסיבה בבלונים תוכלו להזמין בלונים או אדם מקצועי שמעצב בלוני יצירה ולחלק למשתתפים כובעים מבלונים, צמידים מבלונים ועוד בהתאם לקונספט. למשל, יום הולדת בסגנון קרנבל יהיה עם בלונים משלל צבעים ובלונים מרשרשים. לילדים ניתן ליצור חרבות אם הקונספט הוא שודדי ים, בעלי חיים שונים, כובעים, פרחים ועוד. כאן הבלונים למעשה משמשים כאביזרים המותאמים אישית לקונספט או לבקשות של המשתתפים.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?