עיצוב בלונים ממותגים עבור הצעת נישואין ומסיבת רווקות

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

אין יותר שמח מאירועים כמו מסיבת רווקות ורווקים, הצעות נישואין וירחי דבש, או ימי נישואין. אלו הם אירועים שמתחילים באהבה, ממשיכים ברומנטיקה ומסתיימים עם חיוך מאוזן לאוזן. קבלו כמה טיפים לגבי עיצוב בלונים למסיבות רווקות והצעות נישואין.

עומדים להציע נישואין? עומדות לחגוג מסיבת רווקות? בין אם ככה או ככה, חברת EBALLOON נמצאת שם בשבילכם ויודעת בדיוק מה אתם צריכים – עיצוב בלונים רומנטי וממותג אישית. ואם מדברים על מיתוג אישי, כדאי לדעת שאפשר אפילו להדפיס תמונות של אהוב ליבכן על הבלון. אישי, או לא אישי? אבל רגע לפני שנכנסים לסוגי הדפסים על בלונים למסיבות רווקות, בואו לרגע נדבר על הקישוטים עצמם.

סוגי עיצובי הבלונים שניתן לשדרג איתם כל אירוע ואירוע

האם כבר החלטתם איזה סוג של עיצוב בלונים תרצו במסיבה? אתם יכולים לבחור בין סוגים שונים ומגוונים של עיצובי בלונים למסיבות רווקות וימי נישואין, אבל גם אפשר להיות מקוריים. אם יש לכם בראש איזשהו VISION יצירתי לגבי עיצוב הבלונים במסיבה שלכם, תרגישו חופשי לחלוק את החזון שלכם עמנו.

צוות EBALLOON יקשיב לכם, יקשיב לפרטי האירוע וייצור עבורכם את חזונכם במציאות. כדאי לדעת, הצוות שלנו מתמחה בעבודה מאוד יעילה ומהירה, ככה שניתן לסמוך עלינו גם בקריאות של מהיום למחר. עם המון ניסיון מקצועי בתחום של עיצוב הבלונים, אנחנו שם ואנחנו "על זה".

חברת EBALLOON מתמחה בעבודה יעילה וזריזה של עיצוב בלונים

כבר קרה בעבר שחברת EBALLOON הייתה צריכה לכסות רשתות קמעונאות שלמות בתוך יום עבודה, או בתוך מספר ימי עבודה. תוך עבודה זריזה ויעילה, כיסינו רשתות שלמות בעיצובי בלונים מטריפים ומדהימים במיוחד.

מעבר לכך שאנחנו עומדים בלוחות הזמנים הנקבעים לנו על ידי הלקוחות, אנחנו גם לעולם לא מתפשרים על האיכות שבעיצוב ובתלייה. אם תרצו, אנחנו גם נעצב עבורכם את הרכב עם עיצוב בלונים לאוטו. רוצים להיות מקוריים כשאתם מציעים נישואין?

טיפ מקורי למי שמתכנן להציע נישואין בקרוב

תעשו כזה דבר: תכסו את הרכב שלכם בעזרת בלונים וקישוטים שונים. לאחר שאתם מציעים נישואין (והיא בתקווה אומרת לכם "כן"), אתם נכנסים לרכב מקושט בבלונים מעוצבים אישית. אם תרצו, תוכלו להדפיס מיתוג על בלונים וכיתוב מסוגים שונים.

אפשר למשל להדפיס על הבלונים את התמונות של בני הזוג, שזו מחווה יפהפייה. עוד כדאי לדעת, אנחנו גם מעצבים צימרים של הצעות נישואין בעזרת בלונים. אם אתם מתכננים לחגוג את הצעת הנישואין שלכם בצימר, אנחנו נשמח להגיע לשם לפניכם לצימר עצמו ולשזור שם קישוטים שאין להם תחרות.

בלונים מטריפים למסיבות נישואין, רווקות וירח דבש

הצוות שלנו מיומן ביצירת קישוטי הבלונים הכי איכותיים שקיימים, וזאת באמצעות חומרי גלם עמידים במיוחד. אתם לא תצטרכו להתמודד עם כל מיני בלונים שמתפוצצים והורסים את העיצוב הכללי של הסט. אם סט הבלונים נבנה ונור בצורה מסוימת, השאיפה היא שהוא יישאר ככה לאורך כל האירוע שלכם.

אנחנו מזמינים אתכם לסקור את גלריית התמונות באתר של EBALLOON. תוכלו לשאוב מהתמונות שלנו השראה, מה שיעזור לכם לדמיין את האירוע שלכם. דמיינו אותו, תבינו אילו סוגי בלונים תרצו לראות שם ודברו איתנו. אם אתם צריכים סיוע נוסף, כמובן שאנחנו נהיה כאן בכדי לספק לכם שירות וייעוץ חינמי.

קבלו מאיתנו ייעוץ חינמי לגבי עיצוב הבלונים באירוע שלכם

תוכלו לשאול, להתייעץ ולדבר איתנו על עיצוב בלונים להצעות נישואין, עיצוב עם בלונים למסיבת רווקות ועוד. כל עוד אתם רוצים לקשט ולחגוג, לצהול ולשמוח – אנחנו כאן בשבילכם. בין סלי המוצרים שלנו, תוכלו למשל למצוא קשת בלונים יפהפייה שניתן למקם כמעט בכל מקום.

מעבר להתקנה של קשת בלונים למסיבות רווקות, יש לכם גם שער בלונים בעיצוב מותאם אישית להצעות נישואין. הבלונים האלו מספקים בדיוק את תחושת האווירה שאתם מחפשים אחריה. אם אתם מחפשים ליצור את האירוע המיוחד באמת, אין ספק שזאת הדרך.

מה עוד אפשר לעשות בכדי לעצב נכון מסיבות רווקות והצעות נישואין?

על הדרך, תוכלו גם לתלות קישוטים נוספים שאנחנו מתקינים. למשל, שמעתם פעם על עמודי בלונים מעוצבים לאירועים? כמו שזה נשמע, מדובר למעשה בעמוד שהוא בעצם בלון בתוך בלון. יש לנו את האפשרות לייצר עבורכם עיצוב בלון בתוך בלון לאירועים מכל הסוגים.

עיצובי בלונים בתוך בלונים נחשבים בשנים האחרונות מאוד נפוצים ופופולאריים. הם מספקים מעין אשליה חזותית שכזו, שגורמת לאנשים להתבונן בהם במשך זמן-מה. הסתקרנתם? אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר דרך הטלפון, או דרך אתר האינטרנט. בין אם תפנו אלינו כך או כך, אנחנו נשתדל לספק לכם מענה מקצועי וזריז. בשורה התחתונה, הכי חשוב שהאירוע יהיה מרגש ושמח, מיוחד וכזה שזוכרים במשך שנים. ואנחנו כאן בדיוק בשביל לגרום לזה לקרות. חברת EBALLOON תשמח לעצב גם את האירוע שלכם.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?