בלונים ליום הולדת

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

ימי הולדת הינם אירוע משמח ומרגש שמגיע רק פעם אחת בשנה. כיום נהוג להשקיע בימי הולדת כסף ומאמץ רב ולחגוג אותם יחד עם כל המשפחה והחברים. כאשר מתכננים יום הולדת בוחרים באטרקציות מיוחדות שישדרגו ויוסיפו לאווירה ולחגיגת היום. כיום קיימים קונספטים רבים עבור ימי הולדת כגון: יום הולדת בנושא ספורט, יום הולדת בבריכה, יום הולדת מדעי, יום הולדת בנושא אגדות, יום הולדת אינטימי בבית, יום הולדת באולם ועוד. בנוסף, פעמים רבות ימי ההולדת כוללים מופע קסמים, קפיצה על מתנפחים, רחבת ריקודים, מופע ליצנות, הפעלות O.D.T ועוד.

העניין החשוב ביותר בארגון ימי הולדת הוא הבלונים. הבלונים הם פריטי חובה בימי ההולדת שמשפרים את האווירה ומשפיעים על עיצוב האירוע.

מהם היתרונות של הזמנת בלונים ליום הולדת?

  • משמחים את חתן או כלת היום הולדת: בלונים ישמחו את חתן או כלת היום הולדת מאוד. הבלונים מזכירים לחוגגים מבוגרים חוויות ילדות ישנות ומשמחים חוגגים קטנים שנהנים עם הבלונים המיוחדים. מומלץ לכלול בבלונים בלוני מספרים שיציינו את גיל החוגג, בלוני אותיות, בלוני הליום מרשימים ועיצובים מיוחדים נוספים.
  • משרים אווירה חגיגית ומיוחדת: הזמנת בלונים ליום ההולדת תשרה אווירה מיוחדת וחגיגית באירוע. בלונים הם סמל וסימן לימי הולדת ולכן עיצובי הבלונים ישפרו את האווירה ויסמנו את גודל האירוע.
  • מרשים את האורחים: הבלונים שתזמינו מחברת eBalloon יהיו מעוצבים בצורות יפות ומיוחדות, יעטרו את האולם וירשימו את כל האורחים בכל הגילאים.
  • מעצב את האירוע: הבלונים יוסיפו אור וצבע לאירוע, יעניקו לו מראה יפה וייחודי ויוסיפו את למראה ולאופי של האירוע. בעזרת המבחר הרחב של הבלונים ניתן להתאים את המראה והצבעים באירוע לרצונות ולציפיות שלכם.

כיצד לבחור בלונים ליום ההולדת?

בחירת בלונים ליום הולדת היא תהליך חשוב ויש להשקיע בו חשיבה והשקעה רבה. בחירת בלונים בצבעים או בצורות שלא מתאימות לאירוע עלולה לאכזב את חוגג היום הולדת ואת האורחים, להרוס את האווירה וליצור מראה לא יפה באירוע. לפיכך, כאשר אתם בוחרים בלונים ליום ההולדת עליכם לבצע זאת באופן מחושב ובהתאם לשלבים המפורטים כאן:

  • תקציב: ראשית, טרם בחירת הבלונים המתאימים, עליכם לבחור תקציב שמתאים ליכולות שלכם, לציפיות שלכם מהאירוע, ולגודל האירוע. אנו ממליצים לכם להשקיע בבלונים וכך לשמח את החוגג ולהעניק לו הרגשה טובה.
  • סוג הבלונים: שנית, לאחר שקבעתם תקציב לקניית הבלונים, עליכם לבחור את סוג הבלונים המתאים לרצונות שלכם. חברת eBalloon מאפשרת לכם להזמין בלונים בסוגים וצורות רבות. לדוגמא, אם אתם עורכים יום הולדת לילד קטן, אנו ממליצים לכם להזמין בלוני מוצצים מיוחדים שירשימו את כל האורחים. ניתן להזמין מהחברה בלונים רבים, למלא חדר ורצפה בבלוני הליום ובבלונים רגילים, להזמין קשת בלונים מרשימה ומיוחדת ועוד.
  • כמות הבלונים: לאחר שבחרתם את סוג הבלונים המתאים עבורכם, עליכם לבחור כמות בלונים המתאימה לאירוע. כאשר אתם בוחרים את כמות הבלונים המתאימה לכם, יש להתחשב ולשים לב לגודל המקום בו יום ההולדת נערך, לתקציב שנקבע ולאופי האירוע.
  • צבע הבלונים: יש לוודא שצבעי הבלונים הולמים ומתאימים לאירוע ולציפיות שלכם.

אופי האירוע: עליכם להתאים את הבלונים שבחרתם לאופן האירוע שאתם רוצים לערוך. וודאו שצבע הבלונים, כמות הבלונים וסוגי הבלונים מותאמים והולמים את האירוע. לדוגמא, אם אתם עורכים אירוע מכובד ורשמי מומלץ להזמין בלונים בצורות ובצבעים רגועים וקלאסיים ולא בצורות ובצבעים צעקניים מדי. לעומת זאת, אם אתם עורכים אירוע ילדותי ושמח, מומלץ להזמין בלונים צבעוניים בצבעים קופצניים ושמחים.

מופעים עם בלונים

בשנים האחרונות משפחות רבות בוחרות להשתמש בבלונים בצורות מיוחדות במופעים השונים בימי ההולדת. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע מהנה, ייחודי ובלתי נשכח אנו ממליצים לכם להזמין בלונים בצורות וצבעים שונים שישעשעו את כל האורחים- ילדים ומבוגרים כאחד. כיום, ניתן לעצב בעזרת בלונים צורות מיוחדות, עיצובי חלל מרשימים ותפאורות יוצאות דופן. המבחר הענק של הבלונים בצורות וצבעים שונים ומגוונים הופך את העיצוב בבלונים לאינסופי ולא מוגבל. שימוש בבלונים כאטרקציה לימי הולדת ירשים וישמח את האורחים, ישרה אווירה שמחה ומצחיקה ויוסיף צבע ואור לאירוע.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?