בלונים ליום הולדת קישוט בהפתעה

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

רוצים להפתיע את יקיריכם ביום ההולדת ולקשט את הבית או המשרד באופן מקצועי? מעוניינים להגשים את הפנטזיות של ילדיכם בחגיגת יום ההולדת? תוכלו לעצב ולסדר את הבית בבלונים מרהיבים וצבעוניים המתאימים לצרכים שלכם. המאמר יפרט כיצד.

מקשטים את חדר השינה

מבוגרים וילדים אוהבים בלונים. הם משמחים, מרהיבים ביופיים, מרשימים וניתנים לבחירה בשלל צבעים, צורות וגדלים. כאשר חוגגים יום הולדת ניתן להכין סידור בלונים בחדר השינה שישאיר את יקיריכם פעורי פה. אפשר לכסות את כל הרצפה בבלונים, לתלות שרשראות בלונים, לעצב בלונים היורדים מהתקרה, לפסל לב ענק מבלונים, לעצב בלוני מספר או כיתוב של הגיל ושם החוגג מבלוני הליום או בלוני לטקס שבכל ספרה או אות יהיו יותר מ-100 בלונים, לעצב רשת עם בלונים ולמשוך אותה על החוגג שרק נכנס לחדר השינה וכד'. תארו לכם כמה משמח יהיה להתעורר בבוקר ולגלות את חדר השינה מקושט בבלונים או לחזור בערב, להיכנס לחדר השינה לאחר יום מעייף בו כולם "שכחו את יום ההולדת" ולפתע לגלות את ההפתעה.

מקשטים את המשרד של אבא או אמא בהפתעה

אבא או אמא חוגגים יום הולדת ואתם רוצים להפתיע? קבעו לאחר שעות העבודה עם המזכירה זמן בו תוכלו להגיע למשרד של אבא או אמא על מנת לקשט אותו בהפתעה. גם אם למחרת יש להם פגישות חשובות עם שותפים עסקיים או לקוחות שצריך להרשים, אל תפחדו. יום ההולדת שלהם חשוב יותר ומחוץ לזה הסידור שתעצבו במשרד יהיה כל כך מרשים שהקולגות ממש יקנאו. תלו בלונים מהתקרה או פזרו בלונים על הרצפה, קשרו בלונים לכיסא המשרדי, קשטו את השולחן והקפידו על 2-3 גוונים כדי לא ליצור עומס ויזואלי. כמובן שהצבעים בהם תבחרו למשרד של אבא או אמא יהיו מותאמים לגוון הריהוט או יתנו לו קונטרסט. הימנעו מלעצב את מספר הגיל של ההורים מבלונים כדי לא להביך אותם מול הלקוחות.

קישוט מקום המסיבה

כאשר מדובר בבלונים למסיבות יום הולדת חשוב להתאים אותם למקום האירוע וגודלו, גיל החוגגים, המגדר שלהם, קונספט האירוע וכד'. אם מקשטים את הבית לכבוד החגיגה, ניתן לבחור בבלונים מעוצבים של דמויות מצוירות או בעלי חיים האהובים על הילדים, בלוני לב, בלונים מזהב וכסף, בלוני קרנבל צבעוניים ועוד. הקישוט צריך להיות מרשים עוד בכניסה למקום האירוע. תוכלו לעצב לבבות מבלוני מיילר בצורת קשת, או עמודי בלוני הליום, שער מלבני מבלונים ועוד. גם שולחן הכיבוד צריך להיות מקושט בבלונים. למשל בר מתוק וצבעוני יכול לשלב בלונים מגוון אחד ולהיראות אלגנטי. או להיפך, בר מתוק המבוסס על שני צבעים מקושט בבלונים צבעוניים. כמו כן, ניתן להכין כיסא מיוחד לחוגג מבלונים, פינות בהם מעוצבים פסלים מבלונים בהתאם לטעם ולצרכים שלכם.

מתי מעצב הבלונים יגיע לקשט ולכמה זמן מחזיקים הבלונים?

אם החלטתם לקשט את הבית או מקום האירוע באמצעות מעצב בלונים חשוב שתדעו שהמעצב יגיע כ-4 שעות לפני יום ההולדת בהתאם לסוג העיצוב וגודל המקום ויתחיל לקשט אותו. כשעתיים לפני כן יחלו לנפח את הבלונים ויתקשרו אליכם כחצי שעה לפני ההגעה. הבלונים עצמם מחזיקים כשבוע ולכן אין מה לדאוג לגבי העמידות שלהם באירוע. ככל שתקפידו להזמין חברה אמינה ומקצועית לעיצוב בלונים שתעניק לכם שירות ואחריות, האירוע שלכם יהפוך למושלם. חשוב לקבל המלצות מאנשים שהשתמשו בשירותים אלו או לבדוק המלצות וחוות דעת באתרים השונים על מנת לקבל אינדיקציה לגבי איכות השירות ואיכות הבלונים.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?