עיצוב בלונים ליום הולדת לבנים ולבנות

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

בלונים ליום הולדת תמיד משמחים ילדים, בין אם מקשטים בהם את מקום האירוע ובין אם אלו קיפולי בלונים להפעלה. אנשים רבים טוענים שאין לבלונים תחליף בימי הולדת בשל העיצוב האסתטי והדקורטיבי שלהם. המאמר יפרט כיצד ניתן לעצב באופן מושלם את מסיבת יום ההולדת של הבן או הבת בעזרת בלונים.

בלונים לעיצוב מסיבת יום הולדת של בנים

כאשר בוחרים עיצוב בלונים ליום הולדת של בנים חשוב לבחור בצבעים המתאימים לאופי יום ההולדת או למה שמעניין אותם. בדרך כלל הנושאים בהם הבנים בוחרים הם: כדורגל, כדורסל, ספיידרמן, דינוזאורים, סמי הכבאי, פיראטים, אבירים, אינדיאנים ועוד. אם ילד מסוים אוהב את בית"ר ירושלים קשטו בבלונים בצבעים צהוב ושחור או בצבעים אחרים המתאימים לקבוצה החביבה עליו. אם מעניין את הילד מספרים, עצבו בבלוני מספרים. כל נושא אותו הילד יבחר צריך לכלול צבעים ואלמנטים שונים הקשורים לנושא בין אם אלו בלונים ובין אם אלו קישוטים לעוגת יום ההולדת.

בלונים לעיצוב מסיבת יום הולדת של בנות

בנות אוהבות דברים אחרים לגמרי ולהבדיל מבנים הצבעים הדומיננטיים יהיו: ורוד, לבן וזהב. גם לבנות יש העדפות לנושאי יום הולדת כמו: ברביות, נסיכות, בת הים, אלסה ואנה, חד קרן, פלמינגו או מיני מאוס. חשוב שעיצוב הבלונים יהיה מותאם על פי הצבעים לנושא ויהיה בגוון אחד בולט יותר משאר הגוונים בנוסף לאלמנטים נוספים הקשורים לנושא.

עיצוב מקום האירוע

בין אם יום ההולדת נערך בבית ובין אם במועדון חשוב להתאים את קישוט הבלונים למקום האירוע. כאשר האורחים מגיעים למסיבה הדבר הראשון שהם יראו היא הכניסה ולכן חשוב להשקיע בכניסה מעוצבת בבלונים. תוכלו לעצב שער מרובע או בצורת מקושתת כדי להפוך את האירוע למרגש וחגיגי ובנוסף לאתר את הרחבה בבלונים תלויים מהתקרה, בעיצוב השולחנות ואף לחלק לאורחים בלוני כתרים לראשם כדי שיכנסו לאווירה. ישנם אירועי יום הולדת בהם מעצבים עמדת סלפי מבלונים המשמשים כמסגרת ומשמשים לצילום במכשיר הנייד או באמצעות צלם מקצועי.

כיצד בוחרים בעיצוב המתאים?

כפי שראינו קישוט בבלונים צריך להיות מותאם למגדר הילד, לנושא ולמקום המסיבה. בנוסף לכך יש להתאים את הבלונים לגיל הילדים. ילדים גדולים לא יבחרו בבלוני גיבורי על או דמויות מצוירות ויעדיפו משהו יותר סולידי. לפיכך, ניתן לעצב פינה אחת המפוסלת מבלונים או לקשט שרשראות בלונים מהתקרה. ניתן גם לעצב פינות שונות עם זרי בלונים או עמודי בלונים שיוסיפו אלגנטיות ורושם למקום המסיבה או לעצב כיתוב עם שם הילד או הילדה, מספר הגיל שלהם וכד'. על מנת שתבחרו בעיצוב המתאים ביותר יש לבחור בחברה מקצועית ואמינה המספקת בלונים ומעצבת את מקום האירוע. כך העיצוב ייעשה באופן מקצועי, בטעם ובהתאמה לכל הפרמטרים אותם הזכרנו.

בלונים בהפתעה

בנוסף לקישוט מקום האירוע אפשר להכין לחוגג בלונים בהפתעה. אחד הרעיונות הוא לפרוס רשת בתקרה של החלל ועליה להניח המון בלונים. כאשר החוגג נכנס למקום האירוע מושכים חוט וכל הבלונים יורדים עליו בהפתעה. דרך נוספת להפתיע היא הפרחת בלונים. בדרך כלל ההפרחה תהיה בסוף המסיבה. מחלקים למוזמנים בלונים ובקריאה אחת כולם משחררים את בלוני ההליום העפים לשמיים. זהו מראה מרהיב, חגיגי ומפתיע. רעיון נוסף ומפתיע תוכלו לעשות כשלא מתכננים מסיבה. ניתן לקשט את חדר השינה של הילד בבלונים מהתקרה או למלא את הרצפה בעשרות בלונים. כשהילד יפקח את עיניו הוא יופתע מאוד וישמח להתחיל את חגיגות יום ההולדת שלו בצורה כזאת ויתקשה להוריד את החיוך מפניו.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?