בלונים לבת מצווה

בלונים לבת מצווה

הילד או הילדה הגיעו לגיל מצווה? מזל טוב, אנחנו בeballoon משתתפים אתכם בהתרגשות ושמחים להציע לכם את עיצובי הבלונים שלנו לאירוע שלכם, אנו מציעים לקהל לקוחותינו עיצוב בלונים לאירועים בהתאמה אישית, כשאתם משוטטים באתר אתם מקבלים רעיונות אך צבעי הבלונים, הגודל של האלמנטים, הכל נתפר בהתאם לצרכים של הלקוח, באתר תוכלו לראות אותיות וספרות מבלוני לטקס כשכל אות או ספרה מורכבים מלמעלה ממאה בלונים, ספרות ואותיות מבלוני מיילר על עמודים מבלונים או בהליום, רשת בלונים שבמשיכת חוט נפתחת ונופלת על חתן האירוע והחוגגים, סידורים למרכז שולחן, מגוון קשתות כניסה ועוד.

פינות צילום

קשתות

עמודים

מרכזי שולחן

גלריה מלאה

לקבלת הצעת מחיר

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

עיצוב בלונים לבת מצווה

חוגגים בת מצווה? זהו ללא ספק אחד האירועים המרגשים! היום שבו הילדה הקטנה שלכם הופכת לנערה הוא בהחלט סיבה למסיבה, אם בבית ואם באולם האירועים. אם אתם רוצים להפוך את יומה של הנערה הצעירה למאושר, אנו ממליצים על סידור בלונים לבת מצווה.

בין אם אתם רוצים שהיא תתעורר לבוקר חגיגות קסום ולקשט חדר בבית, ובין אם אתם רוצים להחיות מתחם אירועים שלם, לנו יש את כל הכישורים הנדרשים לעיצוב בלונים מקצועי, ואנו יכולים ליצור עבורכם מתחם שנראה כאילו יצא ישירות ממזגין יוקרתי.

היתרונות בעבודה אתנו

אולי חשבתם לעשות עיצוב בלונים לבת מצווה בעצמכם, אבל השירותים המקצועיים שלנו יכולים לעזור לכם בהמון דרכים. אנו יכולים לגרום לכל רעיון שיש לכם לעבוד טוב יותר, להקל עליכם ולחסוך את ההתעסקות וליצור סידור בלונים לבת מצווה שירגש אתכם, את כלת המצווה ואת האורחים.

החיים של כולנו כל כך עמוסים ותכנון אירוע בת מצווה דורש הרבה. אם אתם לא מוכנים לוותר על עיצוב בלונים לבת מצווה, בעזרת הכישורים והמומחיות שלנו תוכלו להבטיח שהעיצוב יהיה ללא רבב, ושכל מתחם בו בחרתם לחגוג יראה פשוט נפלא. אנו יכולים להתאים את העיצוב לנושא מסוים, לדבוק בפלטת הצבעים שאתם מעדיפים, לגרום לשולחן הכיבוד החגיגי לבלוט באמצעות קיר בלונים לבת מצווה ולהשאיר לכם ולאורחים שלכם זיכרון בלתי נשכח.

לנו יש את כל מה שצריך כדי להפוך כל רעיון לחוויה

אנו נשתמש בכל הידע, הניסיון והאהבה למה שאנו עושים כדי לעצב לכם קיר בלונים לבת מצווה, סידור בלונים מיוחד, או עיצוב עוצר נשימה בהתאם לכל רעיון, חלום או פנטזיה. אנו נשמח להביא לידי ביטוי בעיצוב את הנושאים שמעניינים את כלת המצווה וליצור עבורה מתחם שיגרום לה להרגיש שמחה וגאה.

אנו לוקחים את העבודה שלנו מאוד ברצינות, והמטרה שלנו היא להפיק את המרב מהתקציב שלכם. יש לנו המון רעיונות יצירתיים ואני תמיד נשמח לחשוב על רעיונות חדשים ולשתף פעולה עם כל חלום או בקשה, בסופו של דבר זהו היום המיוחד שלכם ואנו רוצים לשים אתכם במרכז ולהבטיח שתהיו כמה שיותר מאושרים.

נבחרת הבלונים שלנו

כדי ליצור עבורכם עיצוב בלונים לבת מצווה אנו משתמשים בבלונים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר ובטכניקות מקצועיות, כך כל עיצוב שלנו נשמר לכל אורך האירוע ואפילו לאחר מכן. יש שלושה סוגים של בלונים שאנו משתמשים בהם ואלו בלוני גומי לטקס, בלוני מיילר מתכתיים ובלוני באבל או דאבל באבל מפלסטיק לעיצוב יוקרתי, מהבלונים אנו יכולים ליצור אינספור עיצובים ושילובים על קיר מרכזי, בכניסה או בכל החלל.

בלונים הם התוספת המושלמת לכל מסיבה. אנו נדאג שהבלונים בבת המצווה פשוט יראו נהדר ויהפכו את המתחם לקסום ומרשים. יש לנו המון רעיונות עבורכם, ונשמח גם לשמוע את שלכם. לפרטים נוספים או להזמנות צרו אתנו קשר, נשמח לעמוד לרשותכם. 

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?