בלונים לבר מצווה

הילד או הילדה הגיעו לגיל מצווה? מזל טוב, אנחנו בeballoon משתתפים אתכם בהתרגשות ושמחים להציע לכם את עיצובי הבלונים שלנו לאירוע שלכם, אנו מציעים לקהל לקוחותינו עיצוב קיר בלונים לבר מצווה בהתאמה אישית, כשאתם משוטטים באתר אתם מקבלים רעיונות אך צבעי הבלונים, הגודל של האלמנטים, הכל נתפר בהתאם לצרכים של הלקוח, באתר תוכלו לראות אותיות וספרות מבלוני לטקס כשכל אות או ספרה מורכבים מלמעלה ממאה בלונים, ספרות ואותיות מבלוני מיילר על עמודים מבלונים או בהליום, רשת בלונים שבמשיכת חוט נפתחת ונופלת על חתן האירוע והחוגגים, סידורים למרכז שולחן, מגוון קשתות כניסה ועוד.

פינות צילום

קשתות

עמודים

מרכזי שולחן

גלריה מלאה

לקבלת הצעת מחיר

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

עיצוב בלונים לבר מצווה

מזל טוב על בר המצווה! ציון דרך כה חשוב בחייכם ובחייו של חתן האירוע ללא ספק צריך להיחגג בצורה נכונה. הפקת בר מצווה זו משימה גדולה שדורשת מכם לתכנן את הכל עד לרמת הפרט הקטן ביותר.

הרשו לנו להקל עליכם.

אנו נשמח לעשות את כל מה שאנו יודעים ואוהבים כדי להוריד מכם את הלחץ וההתעסקות ולעצב עבורכם תפאורת בלונים מדהימה שתהפוך את חגיגת בר המצווה ללא פחות ממדהימה ואתכם למרוצים.

הפתיעו את האורחים עם עיצוב בלונים עוצר נשימה!

בר מצווה זו חגיגת יום הולדת לכל עניין ודבר, ואירוע משמעותי בחייו של כל נער. לכן בלונים לבר מצווה הם לא פחות מהכרחיים. כמובן שאתם לא צריכים לעצור את הנשימה כדי לנפח עשרות בלונים, בשביל זה אנחנו כאן, עם כל הציוד, הטכניקות והניסיון המתאים.

אנו מבינים שתכנון אירוע דורש המון מאמצים, במיוחד אם רוצים שהאירוע יהיה מוצלח ומושקע. אנו אוהבים את מה שאנו עושים, ובעיקר – אנו שואפים להפוך את החוויה שלכם להרבה יותר קלה ופשוטה! המטרה שלנו היא שאתם תפנו את כל הזמן שלכם כדי ליהנות מהרגע ותוכלו לחגוג את ציון הדרך החשוב יחד.

אומנם אנו לא יכולים לבנות עבורכם תפריט או להדפיס הזמנות, אבל אנחנו כן יכולים לגרום לחלל להיראות מדהים בעזרת סידור בלונים שעולה על כל דמיון. 

יש לכם רעיון מיוחד? תנו לנו להפוך אותו למציאות

אם אתם רוצים לבסס את העיצוב על קונספט מסוים, אנו נשמח לקחת את הרעיון שלכם צעד אחד קדימה ולהביא אותו לידי ביטוי בעיצוב הבלונים. אנו יכולים ליצור סידור בלונים  בהתאם לתחומי העניין האהובים על אורח הכבוד, כדי שהיום שלו יהיה בלתי נשכח ויתמקד בו ובדברים שהוא אוהב לעשות.

בין אם חתן בר המצווה אוהב ספורט, בין אם מוסיקה, בין אם סרטים ובין אם כל דבר אחר, אנו נשמח ליצור עיצוב בלונים מתאים. אנו נעבוד יחד, נבין את הצרכים והרצונות שלכם, ונעורר את כל הרעיונות לחיים.

סידור בלונים לבר מצווה – בכל דרך שתרצו

אנו נדאג לסידור בלונים ברמה הגבוהה ביותר, תוך שמעמידים לרשותכם שפע של אפשרויות מעוצבות לבחירה. החל ביצירת קיר בלונים לבר מצווה, דרך סידור השולחנות של האורחים או השולחן המרכזי ועד קשתות בלונים שיקבלו את האורחים מיד כשהם נכנסים, הרשו לנו להדהים את האורחים ולרומם את היום המיוחד שלכם עם עיצוב בלונים שיהפוך כל אירוע רגיל לבלתי נשכח.

כמה זה יעלה לנו?

המחיר של עיצוב בונים לבר מצווה משתנה בהתאם לסוג העיצוב שתבחרו ולחלל שעלינו לעצב. דברו אתנו לקבלת הצעת מחיר.

בלונים לבר מצווה יכולים לשדרג כל חלל, להכניס המון שמחה, כיף וצבע ולהביא לידי ביטוי את עולמו המיוחד של חתן האירוע. לקבלת פרטים נוספים אודות כל העיצובים שאנו יכולים ליצור עבורכם צרו אתנו קשר, אנו כבר לא יכולים לחכות לעצב בלונים לבר המצווה שלכם!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?