בלונים לאירוע ברית מילה

בלונים לבריתה

ראשית כל מזל טוב על הבייבי החדש, וברוכים הבאים לeBalloon, אין עיצוב מתאים יותר לברית או בריתה מאשר בלונים, עולם הבלונים התפתח בשנים האחרונות מאד, וישנו מגוון רחב של בלונים ועיצובים שגדל כל הזמן, אל תהססו לבקש עיצוב יחודי או רעיון שלא ראיתם כמוהו, אתם נמצאים בעולם הבלונים ושם הכל אפשרי, אצלנו תמצאו מגוון רעיונות צבעוניים ומרגשים קשתות בלונים, סידורים למרכז שולחן, ועוד, ובנוסף הפעלות בלונים במהלך האירוע לילדים, אל תשכחו לבקר בשאר הקטגוריות שלנו ולחפש רעיונות נוספים.

ישנם 3 סוגי בלונים שבהם משתמשים בעיצוב האירוע, בלוני גומי לטקס, בלוני מיילר (בלון מתכתי בצורות שונות), ובלוני באבל/ דאבל באבל, שהם בלונים שעשויים מפלסטיק, מאד איכותיים ויוקרתיים, והבלונים מחזיקים מעמד עם הליום במשך למעלה מחודש.

פינות צילום

קשתות ועמודים

מרכזי שולחן

גלריה מלאה

בלונים לאירוע ברית – כל מה שחשוב לדעת:

  • אין עיצוב מתאים יותר לברית או בריתה מאשר בלונים לאירוע ברית
  • יש לנו קשתות בלונים מיוחדות לברית ולבריתה
  • יש לנו סידורי שולחן באמצעות בלונים ייחודים לבריתות
  • עולם הבלונים התפתח בשנים האחרונות מאד, ככה שסידור בלונים לברית שראיתם לפני 3 ו 4 שנים קפצה בכמה וכמה מדרגות – אומנות היא לא מילה גסה!
  • המלאי שלנו מכיל מגוון רחב של בלונים ועיצובים שגדל כל הזמן…
  • אל תהססו לבקש מאיתנו עיצוב ייחודי או רעיון שלא ראיתם כמוהו – בעולם הבלונים ושם הכל אפשרי!
  • אצלנו תמצאו מגוון רעיונות צבעוניים ומרגשים: קשתות בלונים, סידורים למרכז שולחן ועוד…
  • בנוסף לסידור בלונים לברית יש לנו מגוון הפעלות במהלך האירוע לילדים, אל תשכחו לבקר בשאר הקטגוריות שלנו ולחפש רעיונות נוספים.

בלונים לאירוע ברית מחיר

מחיר עיצוב בלונים לברית נע בין 400 – 5,000 ש"ח.
המחיר נקבע בהתאם למיקום האירוע ולעיצוב.
 

סוגי בלונים לאירוע ברית:

  1. בלוני גומי לטקס
  2. בלוני מיילר (בלון מתכתי בצורות שונות)
  3. בלוני באבל/ דאבל באבל – בלונים שעשויים מפלסטיק, מאד איכותיים ויוקרתיים. הבלונים מחזיקים מעמד עם הליום במשך למעלה מחודש!

בלונים לברית

חוגגים ברית בקרוב? זהו בהחלט אירוע מרגש! לא כל יום זוכים לחגוג את הצטרפותו של תינוק חדש למשפחה!

אתם בטח יודעים שהפקת ברית דורשת היערכות מעכשיו לעכשיו, ויש המון דברים לתכנן מאחורי הקלעים החל בבחירת מיקום, דרך שליחת הזמנות ועד מציאת קייטרינג.

אבל, כאשר זה מגיע לבחירת הקישוטים, אין בכלל התלבטות: שום קישוט לא ינצח בלונים.

עיצוב בלונים לברית – הבחירה המושלמת לאירוע המיוחד שלכם

אם אתם רוצים ליצור עיצוב מיוחד, שמושך את העין ומכניס המון עניין, בלונים יהיו בחירה מעולה!

  • בלונים פשוט יוצרים אווירה – בלונים מנופחים, תוססים וצבעוניים מושלמים ליצירת אווירה של שמחה וכיף ויעלו חיוך על פניהם של כולם. במקביל בעזרת בלונים אפשר ליצור גם אווירה יוקרתית, אלגנטית ומלאה בסטייל.
  • הם לא דורשים מכם התעסקות – אנו אחראיים על העיצוב ואתם פנויים להתעסק בכל שאר המשימות. בתקופה כל כך אינטנסיבית תוכלו לחסוך לכם את הטרחה, וליהנות מעיצוב בלונים לברית עוצר נשימה.
  • הם מתאימים בקלות לכל נושא או צבע – בלונים מגיעים במגוון כל כך גדול של צבעים, עיצובים וגדלים, כך שאפשר לערבב, לשלב ולהתאים אותם בקלות לכל ערכת צבעים ולכל קונספט שתבחרו.
  • ניתן להתאים את הסידור באופן אישי – יש לכם רעיון מסוים בראש? תרצו להדפיס משהו על הבלון? סידור בלונים לברית מותאם אישית יהיה מושלם ויאפשר לכם להוסיף כל נגיעה אישית שתרצו לעיצוב.

בלונים לאירוע ברית – כל מה שחשוב לדעת:

עולם הבלונים התפתח מאוד בשנים האחרונות, ככה שסידור בלונים לברית קפץ בכמה וכמה דרגות, וכיום – מדובר ביצירת אמנות ממש!

אצלנו תמצאו מגוון גדול של רעיונות צבעוניים ומרגשים: החל בקשתות בלונים ועד עיצוב שולחן לברית. אל תהססו לבקש מאתנו עיצוב ייחודי או רעיון שלא נראה כמותו בעולם הבלונים. עם הכישורים שלנו, הכל אפשרי!

מלאי בלונים שגדל כיד הדמיון הרחב

אף מסיבה לא תהיה שלמה בלי בלונים, לכן עיצוב בלונים לברית זו לא מותרות אלא חובה ממש. אנו נשמח להפוך כל מתחם שבו תבחרו לחגוג לעולם קסום מהאגדות מלא בצבעים בשלל עיצובים מהפנטים.

המלאי שלנו מכיל מגוון רחב של בלונים ועיצובים שגדל כל הזמן, לכן אנו יכולים להיות ממש יצירתיים ולהוציא כל רעיון עיצובי מיוחד שלכם אל הפועל.

בלונים לברית מחירים

היתרון בעיצוב בלונים לברית הוא שטווח המחירים רחב ונע בין 400 ל-5,000 ₪ בהתאם למיקום האירוע והעיצוב שתרצו מהעיצוב הסולידי והפשוט ועד…השמים הם הגבול.

מכיוון שאנו ממש טובים במה שאנו עושים, אנו יודעים כיצד להפיק את המרב מכל סדר גודל של תקציב.

בחרו את הבלונים המתאימים לכם

  • בלוני גומי לטקס בלונים אלסטיים מגומי ולטקס והכוכבים של כל מסיבה. הידעתם? אפשר לנפח אותם פי 5 מגודלם!
  • בלוני מיילר – בלון מתכתי בצורות שונות, במגוון גדלים ועיצובים מרהיבים שיוסיפו המון לכל עיצוב.
  • בלוני באבל/ דאבל באבל – בלונים שעשויים מפלסטיק, מאד איכותיים ויוקרתיים. הבלונים מחזיקים מעמד עם הליום במשך למעלה מחודש!

בנוסף לסידור בלונים לאירוע ברית יש לנו מגוון הפעלות במהלך האירוע לילדים. אל תשכחו לבקר בשאר הקטגוריות שלנו ולחפש רעיונות נוספים שיהפכו את האירוע שלכם ללא פחות ממושלם!

לקבלת הצעת מחיר

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?