בלונים לברית – אלי בלונים

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

הדרך הכי טובה להפיק ברית או בריתה היא לעצב את חלל הפנים עם בלונים. בגלל שאפשר להשיג בלונים בכל הצבעים ובכל הגדלים, כל מה שנשאר לעשות הוא רק לסדר אותם באופן שהכי מחמיא לאירוע. אז איך עושים את זה? הנה המדריך המלא וכמה המלצות פרקטיות במיוחד

ברית או בריתה הם ללא ספק אחד האירועים המרגשים ביותר בחייהם של ההורים. למרות שהתינוק לא ממש מבין מה קורה סביבו, ההורים וגם החברים והמשפחה מרגישים באירוע ייחודי של פעם בחיים. 

מצד שני, זה גם מחייב את ההורים לתכנן את האירוע מתחילתו ועד סופו ולהביא בחשבון את הפרטים הקטנים. ברוב הבריתות, הפרטים הקטנים של העיצוב למשל הם אלו שעושים את ההבדל.

מה היתרונות של סידור בלונים בברית?

אחת הדרכים הכי טובות ללכת על בטוח עם עיצוב ושדרוג בריתות היא לשלב סידור בלונים. באמצעות עיצוב בלונים אקסקלוסיבי אפשר לשדרג באופן מיידי את חלל הפנים של המקום שבו הברית מתקיימת, בין אם זה בית פרטי, גן אירועים, אולם, מסעדה, בית מלון ועוד. 

כל עוד משתמשים בבלונים הנכונים ומעצבים איתם את המקום, התוצאות תמיד יהיו יפות ונעימות למראה. השאלה המתבקשת היא איך הכי כדאי להורים לבחור את הבלונים המתאימים וכמובן גם כיצד מסדרים אותם. ברוב המקרים, להורים הנרגשים לא יהיה זמן לעשות את זה לבדם – לכן כאן נכנס לתמונה שירות של חברה מקצועית.

הבדלים בין סוגים שונים של בלונים לברית

קודם כל, כדאי להכיר את ההבדלים בין סוגים שונים של בלונים לברית מילה. ככל שמביאים בחשבון מוקדם יותר את המאפיינים השונים של כל בלון, כך מגדילים את הסיכוי לכך שהוא יתאים לאופי של האירוע בפרט ולחלל הפנים בכלל. לאחר מכן, אפשר גם להיכנס אל עובי הקורה ולהשוות בין סוגים שונים של בלונים על פי המחיר שלהם.

מלבד המחיר והעיצוב של בלונים לברית, צריך להביא בחשבון גם את ההבדלים בין הגדלים. בלונים מגיעים כיום במגוון כמעט אינסופי של גדלים, צבעים, גוונים, צורות ועוד. אבל בפועל, לכל בלון יש אופי אחר. המטרה היא להשתמש באופי של הבלון כדי לשדרג את האירוע, אז צריך לדעת איך לעשות את זה.

איזה בלונים מתאימים לברית או בריתה?

אפשר גם לחלק בלונים לאירועים לפי קטגוריות ולבדוק איזה מהם הכי יתאים לברית מילה. ברוב המקרים, הורים אוהבים למשל לעצב את הכניסה לאירוע עם בלונים בצורות של דמויות מצוירות. בין היתר, ניתן לבחור בין בלונים לברית של מיקי מאוס, מיני מאוס ועוד. כל עוד הבלונים מתאימים גם לאופי של האירוע וגם לתקציב של ההורים, אין סיבה לחשוש.

אפשרות אחרת היא להעדיף בלונים חלקים אבל בצבעים ספציפיים. כאן הדגש הוא לא על המגוון של הבלונים, אלא על המגדר של התינוק: בלונים כחולים לברית לעומת בלונים ורודים לבריתה. אצל הורים שזה פחות קריטי עבורם, לא אמורה להיות בעיה לשלב בין צבעים של בלונים וגם לתת עדיפות לגוון שהם אוהבים ברמה האישית.

החשיבות של בלונים איכותיים

הטעות הנפוצה היא להתייחס רק אל איך שהבלונים נראים, אבל לא אל האיכות שלהם. בפועל, יש הבדל בין רמת האיכות של כל בלון. אם הבלון לא מספיק איכותי, זה אומר שהוא לא יחזיק מעמד יותר מדי זמן. עם בלונים כאלה שגם נוטים להיות זולים מאוד, יכול להיות שכל הסידור ירד לטמיון עוד לפני שהאירוע יתחיל.

אז כדי למנוע מהבלונים להתפוצץ או להרוס את העיצוב, כדאי לתת עדיפות למוצרים איכותיים. בלונים איכותיים מחזיקים מעמד זמן רב, מתאימים גם לחלל הפנים וגם לחלל החוץ ואפשר להשתמש בהם על מנת לשדרג את הברית באופן מיידי.

הבלונים הכי טובים – בסידור ועיצוב בהתאמה אישית

  1. התאמה אישית היא זו שמאפשרת לעצב את האירוע לפי הרצון והצרכים של ההורים. בהקשר של בלונים, אפשר לעשות את זה על ידי התייעצות עם ההורים ובאמצעות השראה מאירועים קודמים.

    נציגי אלי בלונים למשל יכולים לעמוד לרשותך באופן מיידי. לנו יש ניסיון משמעותי עם בלונים לברית או בריתה ומאחורינו המון לקוחות מרוצים. אז אם התאריך של האירוע מתקרב, זה הזמן לדבר איתנו.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?