בלונים לאירועים – אלי בלונים

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

איך משווים בין סוגים שונים של בלונים, כיצד בוחרים את אלו שהכי מתאימים לאופי של האירוע ומי אחראי לסדר אותם באולם? המדריך הבא ייתכן לכם את התשובות לכל השאלות וגם יעזור לכם לדעת אל מי לפנות

בחירה נכונה של בלונים יכולה לשדרג את כל סוגי האירועים. באמצעות בלונים ניתן לייחד את האירוע, לשפר את הרושם הראשוני שאותו מקבלים האורחים והמוזמנים וגם להעביר מסר שיווקי. באירועים מסחריים או עסקיים למשל, משתמשים בבלונים על מנת למתג את העסק ויש גם כאלה שמשלבים עליו מסרים גרפיים ספציפיים. בנוסף, אפשר לראות שילוב בין בלונים גם בקמפיינים של קידום מכירות והעלאת מודעות לנושאים שעל סדר היום הציבורי. את כל המטרות הללו ניתן להשיג באמצעות סוגים שונים של בלונים ובלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב.

הבדלים בין סוגים שונים של בלונים לאירוע

אבל האמת היא שיש בכל זאת כמה הבדלים בולטים בין סוגים שונים של בלונים לאירועים. ראשית, לא כל בלון שמשתלב באירוע מסחרי או עסקי יכול להתאים גם לאירוע פרטי. ספציפית באירוע פרטי, המטרה היא לבחור בלונים שישתלבו בתוך חלל הפנים – אבל לא ישתלטו עליו. מטבע הדברים, זו מטרה שאותה ניתן להשיג רק אם בוחרים בקפידה את הבלונים ומחליטים מראש כיצד רוצים לייחד ולהבליט אותם.

שנית, כדאי להשוות בין סוגים שונים של בלונים לאירועים גם לפי איך שהם נראים. אופציה אחת תהיה למשל להשוות בין בלונים לפי הגודל, הצורה, הצבע או הגוון שלה. מנגד, אופציה אחרת היא לבדוק האם ניתן להוסיף הדפס על בלונים או לעצב אותם כך שהם יוכלו לייצר יחד מסר מסוים. גם פה, התאמה אישית היא הסוד לשדרוג האירוע.

איך בוחרים בלונים לאירועים פרטיים?

כדאי להיכנס לעובי הקורה ולהתאים לכל סוג של אירוע את הבלון הכי מתאים עבורו. באירועים פרטיים, הבלונים צריכים להתאים גם למקום שבו מסדרים אותם וגם לצרכים של קהל היעד או הציפיות של האורחים. בפועל, זה אומר שיש הבדל בין בלונים שבהם משתמשים כדי להכין את הסלון של הבית לאירוע – לבין בלונים שמתאימים יותר לגן אירועים גדול או לאולם מפואר.

היתרון הוא שאפשר להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי סוגים שונים של בלונים לאירוע פרטי. אם מערבים בעלי מקצוע בשלב מוקדם, יש סיכוי גבוה יותר שהבלונים שייבחרו יעמדו בציפיות ויעזרו לשמור על מסגרת התקציב. כמו כן, רוב בעלי המקצוע שדרכם קונים את הבלונים מציעים גם שירות של סידור שלהם באירוע.

איך בוחרים בלונים לאירועים עסקיים?

הדרך לבחור בלונים לאירוע עסקי היא מעט מורכבת יותר. גם פה אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי, אבל יש משמעות כלכלית לכל החלטה שאותה מקבלים. אם רוצים לקבל את ההחלטה הכי מושכלת ומנומקת, כדאי לעשות את זה עם בלונים שמעבירים את המסר המדויק מבחינת העסק, החברה, המוצר או השירות.

אפשר לשאוב השראה מסוגים שונים של בלונים באירועים עסקיים ורק לאחר מכן לבחור אותם. כיום קל יחסית לעשות את זה עם מידע שיש באתרי האינטרנט, הרשתות החברתיות וכן הלאה. במקביל, ניתן לקבל המלצות על בלונים ולהתייעץ עם קולגות או אפילו עובדים. כל עוד שומרים על ראש פתוח ויצירתי, לא אמורה להיות בעיה לאתר את הבלונים שהכי מתאימים לאירוע.

גם רכישת בלונים וגם עיצוב האירוע – תחת קורת גג אחת

אירועים פרטיים, עסקיים, מסחריים או ציבוריים דורשים מעורבות של בעלי מקצוע עם מיומנות רלוונטית. אם בוחרים לשלב בלונים באירועים כאלה, צריך לדאוג שמי שלוקח עליהם אחריות גם יידע כיצד לסדר אותם. עיצוב בלונים באירועים יכול להיות כלי מעולה ליצירת אווירה ייחודית ולבידול של העסק או החברה מול המתחרים. מעבר לכך, באמצעות סידור בלונים ניתן להפתיע את האורחים והמוזמנים ולתת להם הרגשה שהם הגיעו למקום הנכון.

צוות של אלי בלונים יעזור לך בכל שלב של הפקת האירוע. אצלנו מחכים לך בלונים בשלל צבעים, גדלים וגוונים ואנו מתמחים גם בעיצוב וסידור שלהם. עם השנים צברנו ניסיון משמעותי בהתאמת כל סוג של בלון לכל סוג של אירוע והגיע זמנך להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים. כעת, כדאי לתאם מולנו שיחת היכרות.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?