איך תתכננו מסיבת סוף שנה

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

מסיבת סוף שנה, בין אם זו מסיבת סיום כיתה יב', סיום חטיבה או אולי סיום הגן, היא הזדמנות למפגש עם לא מעט אנשים וגם ילדים או בני נוער וגם דרך נפלאה להתקרב יותר ואפילו להכיר. אם עליכם "נפלה" משימת תכנון מסיבת סוף שנה, הנה כמה פרמטרים חשובים שכדאי לכם לקחת בחשבון כדי לעמוד בה בהצלחה:

בחירת לוקיישן מתאים

את מסיבת סוף השנה לא מוכרחים לחגוג בבית הספר, ואפילו מוטב שלא. יש לא מעט מקומות נהדרים לחגוג אותה וכדאי להתחיל את החיפוש מבעוד מועד. אפשר, למשל, לחגוג את המסיבה על חוף הים, אפשר בפארק השכונתי הגדול או באולם אירועים אינטימי ונחמד. כשמחפשים לוקיישן מתאים כדאי מאד להתייחס לנתונים כמו: השעה שבה מתכננים להתחיל את המסיבה וגם העונה בשנה. אם זה קיץ, מקום פתוח יהיה מושלם ובייחוד ים או בריכה. אם זה קורה בחורף, כדאי לחפש מקומות סגורים.

כמה מוזמנים

מספר המשתתפים במסיבת הסיום הוא פרמטר שיש להתייחס אליו כשמתכננים אותה ולו כדי לדעת כיצד להיערך ולהתארגן כהלכה. אם המסיבה מיועדת אך ורק לתלמידים ואולי עוד מספר מצומצם של מבוגרים, יידרש מקום מסוג אחד, ואם מדובר במסיבה עם כל הילדים וכל ההורים, יידרש מקום מסוג אחר. אם המספר הוא עצום, כדאי לשקול לערוך כמה מסיבות, כאשר בכל אחת מהן תבוא קבוצה אחרת של מוזמנים.

אוכל קדימה אוכל

אי אפשר שלא להתייחס גם לנושא האוכל במסיבה. מסיבת סיום מוצלחת היא כזו שיש בה אוכל טוב. ומה זה אוכל טוב במקרה הזה? אם, למשל, עורכים את המסיבה בקיץ, מנות קלילות, קינוחים טובים וגם גלידות בהחלט יעשו את העבודה. אם זה קורה בחורף, אוכל מחמם ומנחם יתאים. זו יכולה להיות מסיבה עם בופה, מסיבה עם מנות שמוגשות אל השולחן או מסיבה עם דוכני מזון מדליקים שמציעים סוגים שונים של מזון לכל המוזמנים.

קישוטים מתאימים

בין אם אתם עורכים את המסיבה במקום סגור ובין אם במקום פתוח, קשת בלונים היא דרך מושלמת לקשט את המקום ובעיקר גם לקבל את כל האורחים. בין אם אתם מקשטים בלונים בירושלים או בתל אביב את קשת הבלונים אפשר להציב ממש בכניסה, כך שכל אחד ואחת מהמוזמנות ומהמוזמנים יעברו דרכה. זו יכולה להיות קשת של בלונים מכל מיני צבעים, קשת של בלונים בגדלים ובעיצובים שונים, כך שהאפשרויות הן רבות מאד ולכל אחת דרך מצוינת להוסיף צבע ועניין למקום.

לא לשכוח מתנות

כדאי לדאוג לקנות מתנות לכל הילדים, בין אם אלה קטנטנים ובין אם בוגרים. המתנות הן מזכרת נהדרת ממסיבה קסומה ומיוחדת, מסיבה שמסמלת סוף וגם התחלה. סיום של שנת לימודים אחת ופתחה של תקופה חדשה ונפלאה לא פחות מקודמתה.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?