איך לחגוג יום הולדת למבוגרים?

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

כולנו זוכרים את ההתרגשות שהייתה לנו כילדים כאשר יום ההולדת שלנו התקרב. זה היה היום שלנו, היום שבו אנחנו במרכז וההזדמנות שלנו להגשים איזה חלום קטן. לקבל מתנה שחיכינו לה כל השנה, לצאת עם המשפחה או החברים לבילוי משותף, לחגוג את השנה שחלפה ולציין את התחלתה של שנה חדשה. ההתרגשות הזאת והשמחה על מה שהיה ועל מה שעוד יהיה נשארים איתנו גם כמבוגרים, אז אם אתם מחפשים השראה – הנה כמה רעיונות.

איפה מתחילים?

בתור ילדים אנחנו בדרך כלל מרגישים די חופשי לספר להורים על כל הציפיות שלנו מהיום הגדול. כמבוגרים אנחנו לפעמים נוטים להמעיט מחשיבותו של יום ההולדת ורק לעיתים רחוקות נשתף את הסביבה בציפיות שלנו. לכן, קשה לנו לפעמים לתכנן ימי הולדת לחברים ובני משפחה, גם הקרובים ביותר. אך אם נהיה קשובים לאורך השנה, ובפרט בחודשי-חודשיים הסמוכים ליום ההולדת סביר להניח שנקלוט רמזים שונים. אז איפה מתחילים? מקשיבים למה שהחברים הקרובים מספרים ומנסים להבין מה באמת ישמח אותם. זאת יכולה להיות ארוחה טובה, טיול משותף, או אפילו סידור בלונים ליום הולדת. רק הקשיבו ונסו לעזור להם להגשים משאלה קטנה שחשבו עליה השנה.

מסיבת הפתעה – כן או לא?

להפתיע או לא להפתיע? לשאלה הזאת אין תשובה נכונה אחת, וזה תלוי כמובן במי שחוגגים לו ובציפיות שלו או שלה. אבל אם כבר החלטתם לעשות מסיבת הפתעה, וחשוב לכם שהאירוע יוכתר כהצלחה, הנה כמה נקודות חשובות:

  • בחירת העיצוב: עיצוב ליום הולדת הוא אחד הדברים החשובים ביותר במסיבה. דמיינו את עצמכם, מגיעים למסיבת ההפתעה שארגנו לכם. אין ספק שיהיה הרבה מרשים והרבה יותר כיף כשתראו בלוני יום הולדת יפים ושולחן שמסודר יפה – התחושה חגיגית יותר וכבר יוצרת אווירה נעימה יותר.
  • כיבוד: הזמנת בלונים ליום הולדת היא התחלה טובה, אבל ביום הולדת צריך להשקיע קצת יותר, ובייחוד – בכיבוד. שוב, ההמלצה כאן היא לחשוב קודם כל על מי שחוגג את יום ההולדת, ולנסות לתכנן תפריט שישמח אותו או אותה. לצד זה, אל תשכחו להתחשב גם באורחים ובהעדפות או ברגישויות שיש להם.
  • תזמון: זה נשמע אולי קצת סותר, אחרי הכל קשה לתזמן הפתעה, אבל עדיף להפתיע בזמן שמתאים לחוגג יום ההולדת. למשל, לא מומלץ לקבוע את מסיבת ההפתעה מייד אחרי שבעל השמחה ביקר אצל רופא השיניים, או שנייה אחרי שחזר מהעבודה. אז נסו לחשוב איך בכל זאת תוכלו לתזמן את החגיגה כך שתתקבל בברכה ובשמחה.

מה להביא?

בגיל מסוים, בייחוד כאשר מכירים את האדם השני מספיק זמן, קשה מאוד לבחור מתנה שתשמח אותו או אותה. אפשר כמובן לשאול, אך לא תמיד תקבלו תשובה כנה וייתכן שלצד השני יהיה לא נעים לבקש. כדי לעזור לכם לבחור, בואו נעשה קצת סדר. לרוב יש כמה סוגים מרכזיים של מתנות יום הולדת למבוגרים:

  • שוברים: מתנה מסוג זה מתאימה בעיקר למי שאינו חבר או בן משפחה מאוד קרוב. במקרה זה, אנחנו בעצם נותנים לבעל השמחה להחליט על דעת עצמו איזו מתנה הוא יקבל, ורבים מעדיפים את הגישה הזאת. עם זאת, כשמדובר במתנה לרגל יום הולדת של אדם קרוב מאוד, שוברים עלולים ליצור את הרושם שלא ידענו מה לקנות או שלא הקדשנו מחשבה יתרה לנושא. לכן, מומלץ לנקוט משנה זהירות כאשר מעניקים שוברים כמתנת יום הולדת.
  • חוויה ייחודית: בעידן השפע שלנו, כל אחד ואחת יודעים להשיג בקלות את מה שהם אוהבים, ולרכוש את הפריטים בחנויות הפיזיות או המקוונות. לכן, לעיתים אנחנו מתקשים לבחור מתנה לאדם קרוב, ובמקרה זה אפשר לשקול להזמין אותו לחוויה שהוא תמיד רצה להתנסות בה. זה יכול גם להיות הזמנה זוגית שתכלול אתכם וכך תאפשר לכם גם לבלות יחד ולחגוג את יום ההולדת.
  • משהו קטן לתשומת לב: לא כולם אוהבים מחוות גדולות, אבל כמעט כולם שמחים לדעת שחשבתם עליהם. אם האדם שחוגג יום הולדת משתייך לקבוצה זו, המשימה שלכם פשוטה יחסית. חפשו "בלונים ליום הולדת מחיר" ובחרו בלונים מעוצבים ליום הולדת שישמחו ויפתיעו.
  • חוויה קולינרית: יום הולדת הוא זמן של התחלות חדשות, וזאת גם ההזדמנות לנסות טעמים חדשים או לבקר במקומות חדשים שלא הייתם בהם. אז אם אתם חוגגים יום הולדת למי שיודע להעריך ארוחה טובה וישמח להתנסות בעולמות קולינריים שונים, תוכלו להזמין אותו למסעדה שהוא רצה לבקר בה או לרכוש שובר זוגי לסדנת בישול.
  • פריט כלשהו: מלבד בלונים ליום הולדת, שוברים או חוויות, אפשר תמיד לבחור בגישה הקלאסית ולהביא מתנה. זה יכול להיות כל פריט שהוא, אך במידת האפשר מומלץ לבחור מתנה שאתם יודעים שהצד השני מעוניין בה. לכן, שימו לב לרמזים שאולי תקבלו, בייחוד במהלך החודש שקודם ליום ההולדת.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?