איך להפתיע במסיבת גיוס

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

יום הגיוס לצבא, הן עבור הנער והן עבור הנערה, הוא אירוע מחונן ומיוחד מאוד. מיום זה ואילך אותן צעירות ואותם צעירים הופכים לחיילות ולחיילים, ולמעשה, עוזבים את כל המוכר להם ומתחילים בדרך חדשה. מסיבת הגיוס מסכמת את אותה תקופה שקדמה לכך ואת פתחה של תקופה חדשה. יש לא מעט דרכים לחגוג את האירוע הזה וגם אטרקציות נפלאות לשלב בו. אם אתם רוצים להפתיע את היקרים או היקרות לכם במסיבת גיוס, הנה כמה רעיונות:

חדר מקושט כולו בבלונים

בלונים משמחים כל אחד ובכל גיל והם מהווים אלמנט דקורטיבי נהדר לכל מקום. חדר בלונים הוא דרך נפלאה לשמח את הנער או את הנערה רגע לפני הגיוס לצה"ל והוא יכול לכלול מגוון רחב של בלונים, בכל הצבעים ובעיצובים שונים. אפשר לבחור לשלב גם פרחים אם רוצים, או להתמקד אך ורק בבלונים מרהיבים.

פיקניק עם כל החברים בחיק הטבע

רעיון נוסף למסיבת גיוס הוא פיקניק עם כל החברים בחיק הטבע. אפשר לארגן מפגש של כל החברים או החברות (או גם וגם) ולצאת יחדיו ללוקיישן מגניב, שבו יוכלו כולם לבלות ביחד כמה שעות. לא לשכוח לארגן גם אוכל טוב, שתייה, כיסאות, שולחן פיקניק ואת כל מה שצריך בשביל החוויה עצמה.

כרטיסים לכל החבר'ה להופעה טובה

רגע לפני שכל אחד הולך לדרכו ומקדיש את זמנו בעיקר לשירות הצבאי, זה הזמן לצאת על כל החבר'ה להופעה של זמר או להקה טובה. מסיבת גיוס היא הזדמנות מצוינת לעשות את זה יחד וליהנות גם ממוסיקה נפלאה. כדאי רק לדאוג להזמין כרטיסים מראש.

טיול ג'יפים בצפון

לא משנה היכן צפויים לשרת, הכנה טובה לצבא היא טיול ג'יפים שכולה אתגר ואדרנלין. אם אתם מחפשים איך להפתיע במסיבת גיוס, ארגנו טיול ג'יפים בצפון. יש לא מעט חברות שמציעות את זה ואפשר לשלב גם טיולים בחיק הטבע אם רוצים. לא מוכרחים לחכות לימים חמים כל כך. גם ימים חורפיים הם זמן מעולה לעשות את זה.

ערב של ארוחה טובה

אם יש מקום בבית, בחצר או במרפסת הצמודה, אפשר לארגן ארוחה טובה. זה הזמן גם לנצל את מתקן הברביקיו לטובת העניין ולהכיר בשרים משובחים על האש. העצלנים יכולים להזמין קייטרינג לארוחה (במקום להכין אותה באופן עצמאי) או טייק-אווי. בכל מקרה, כדאי לקשט את הבית או את החצר עם בלונים וקישוטים נוספים שיוסיפו לאווירה ולא לשכוח גם מוסיקת רקע מתאימה.

טיפ קטן לסיום

לא משנה באיזו דרך בחרתם להפתיע, וודאו שכל רעיון שאתם בוחרים ליישם אכן מתאים לחברים עצמם ובעיקר לכלת או חתן השמחה, אלה שאוטוטו מתגייסים לצבא. לא לשכוח לבחור גם לוקיישן מתאים (אם מדובר בפעילות בחוץ) ולהשוות מחירים.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?