איך להפעיל ילדים בבר מצווה

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

הגעתו של הילדון הקטן לגיל בר מצווה הוא אירוע שחשוב לציין אותו כהלכה. יש את אלה שבוחרים לחגוג אותו באולם אירועים עם כל המשפחה והחברים הקרובים, יש אחרים שמעדיפים לציין את זה דווקא בבית, בקטן. כך או כך, אירוע שכזה הוא בהחלט סיבה למסיבה והזדמנות לשלב פעילויות שונות לילדים, שיגיעו לחגוג אותו עם חתן השמחה. לא משנה כמה ילדים מוזמנים או היכן מתכוננת להיערך המסיבה, הנה כמה רעיונות להפעלת הילדים בבר מצווה:

חפשו את המטמון

זה אמנם משחק של "פעם", אך מסתבר שילדים אוהבים אותו גם היום. חפש את המטמון מפעיל את הילדים, מעורר את סקרנותם ומעודד אותם לפעול, לחפש ו"על הדרך" ללמוד כמה דברים חדשים. אפשר להתמקד באזור שבו מתקיימת המסיבה עצמה או בחוץ. כך או כך, חשוב להתאים את המשחק לגיל הילדים וגם לשקול לשתף את המבוגרים במשימה.

שולחנות משחק

אם אתם מחפשים דרך להפעיל את הילדים במסיבת בר מצווה, הנה רעיון נפלא. שולחנות משחק, בין אם אלה שולחנות כדורגל, שולחנות פינג פונג או שולחנות סנוקר, הם דרך מצוינת לקחת את המסיבה צעד אחד קדימה ולהציע פעילות קצת שונה. ישנן כיום לא מעט חברות שמציעות להשכרה שולחנות משחק שבהחלט יתאימו לילדים ולאירוע מסוג כזה.

עיצוב של בלונים בכל מיני צורות וגדלים

בלונים הם משהו שכולנו אוהבים ובכל גיל, מהקטנטנים שבחבורה ועד הגדולים שבה. הבלונים מעלים בנו חיוך, הם צבעוניים, יפים וגם מגוונים מאד מבחינת הצורות והגדלים שלהם. אז, למה שלא לשלב גם אותם, כפעילות, במסיבת בר מצווה? עיצוב בלונים לבר מצווה הוא פעילות מושלמת שמתאימה לגילאים אלה, לבנים ולבנות, ואפילו להורים. כולם יחד יכולים לעצב עם הבלונים צורות שונות, חיות או דמויות שכולם מכירים ולקחת את מה שעשו, לאחר מכן, הביתה. כך לומדים מיומנות חדשה וכמובן גם נהנים ממזכרת נפלאה.

טיול עם משימות בשטח

אם מזג האוויר מאפשר זאת, אפשר לתכנן טיול עם משימות בשטח. זוהי הזדמנות גם לשלב ארוחה בחוץ, פיקניק נהדר בחיק הטבע, וכמובן פעילויות שונות, המאתגרות את הילדים. כדאי לדאוג לתכנן טיול כזה מראש ולחפש לוקיישן מעניין, שמתאים לכך.

סדנת בישול לילדים

יש לא מעט ילדים שאוהבים לבשל, ובייחוד בעידן שבו תכניות הבישול בטלוויזיה זוכות לרייטינג גבוה. אם כן, הרי שזה מתבקש לשלב במסיבת בר המצווה גם סדנת בישול לילדים. אפשר לערוך אותה בבית עצמו או אפילו בחצר. זו יכולה להיות, למשל, סדנה להכנת פיצות, סדנה להכנת מאפים שילדים אוהבים או כל סדנת בישול אחרת שמתאימה לגילאים הצעירים. כך הילדים נהנים מעצם הבישול והכנת האוכל, וזוכים לאכול את מה שהכינו לאחר מכן.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?